morsan Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hva gjør hun dama i forgrunnen av bildet? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=17238492&reference=2/172/384/92_-363402513.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hun er fotoredigert inn i bildet. Hun gjør absolutt ingenting utover å smile anstrengt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det ser ut som noe reklame, i et blad eller noe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Hun er fotoredigert inn i bildet. Hun gjør absolutt ingenting utover å smile anstrengt. Ja, men hvorfor er det et poeng å fotoredigere henne inn i et bilde for et anneks?? rart... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Det ser ut som noe reklame, i et blad eller noe.. Ja, og annonsen er fra en som tydeligvis skal selge flere slike anneks som flatpakket DIY-løsning. Men rart at de setter inn et slikt fullstendig formålsløst damebilde, da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ja, og annonsen er fra en som tydeligvis skal selge flere slike anneks som flatpakket DIY-løsning. Men rart at de setter inn et slikt fullstendig formålsløst damebilde, da! Det er da heeeeelt naturlig - bilder og lekre damer er jo velkjent. Men jeg skjønner ikke hvorfor man fortsatt gjør det, men det virkelig kanskje litt mer "folkelig" da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ja, men hvorfor er det et poeng å fotoredigere henne inn i et bilde for et anneks?? rart... Ser helt malplassert ut, spør du meg. Reklamen er vel utformet av samme reklamebyrå som i sin tid tok bilder av pene jenter som satt/lå bilpanseret, for å få større bilsalg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Det er da heeeeelt naturlig - bilder og lekre damer er jo velkjent. Men jeg skjønner ikke hvorfor man fortsatt gjør det, men det virkelig kanskje litt mer "folkelig" da... "lekre" ? ;-) Får si som junior sa da hun dama i MGP-semien i går endelig hoppet fram fra lakenet hun hadde gjemt seg bak mens hun sang. "Jeg ble nesten litt skuffet jeg! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ser helt malplassert ut, spør du meg. Reklamen er vel utformet av samme reklamebyrå som i sin tid tok bilder av pene jenter som satt/lå bilpanseret, for å få større bilsalg. :-) ;-) Men da lå i det minste dama OPPÅ selve bilen. Hadde hun her stått foran hytta eller sittet på verandaen el lign, hadde det vært helt greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 ;-) Men da lå i det minste dama OPPÅ selve bilen. Hadde hun her stått foran hytta eller sittet på verandaen el lign, hadde det vært helt greit. Kanskje de vil fremheve poenget at det er så enkelt å montere huset at selv en dame kon gjøre det? Ikke vet jeg, men pent er det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Kanskje de vil fremheve poenget at det er så enkelt å montere huset at selv en dame kon gjøre det? Ikke vet jeg, men pent er det ikke. LOL Nesten slik man sa om kooperasjonens blå-hvite varesortiment: "Så enkelt at selv far kan handle inn" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingsedama Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 LOL Nesten slik man sa om kooperasjonens blå-hvite varesortiment: "Så enkelt at selv far kan handle inn" ;-) evt skal hun vise størrelsen på hytta.. ergo, hytta er mye mindre enn den ser ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Han later som han selger hytta, men skal selge kona istedet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ser ut som hun er redigert inn i bildet. Formålet er vel å vise at du blir glad av å kjøpe en sånn mini-hytte. Men det lykkes ikke helt, ser mer ut som du må smile anstrengt for at ikke venner og familie skal gjennomskue at du angrer bittert på kjøpet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 LOL Nesten slik man sa om kooperasjonens blå-hvite varesortiment: "Så enkelt at selv far kan handle inn" ;-) De hadde også tidenes beste slagord: Kjøper du blå-hvite varer fast merker du ikke en gang forskjell på kvaliteten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ser ut som hun er redigert inn i bildet. Formålet er vel å vise at du blir glad av å kjøpe en sånn mini-hytte. Men det lykkes ikke helt, ser mer ut som du må smile anstrengt for at ikke venner og familie skal gjennomskue at du angrer bittert på kjøpet. *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Han later som han selger hytta, men skal selge kona istedet... Uffda! ;-) Ja, dette har sannelig tatt nye vendinger for å skjule virksomheten for polisen etter at det ble forbudt ved nyttår;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 evt skal hun vise størrelsen på hytta.. ergo, hytta er mye mindre enn den ser ut Aha! Bare et ekstra stort dukkehus, altså! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 De hadde også tidenes beste slagord: Kjøper du blå-hvite varer fast merker du ikke en gang forskjell på kvaliteten. Ha ha!! Det husker jeg ikke, men det er vel en grunn til at dette blåhvite forsvant;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Uffda! ;-) Ja, dette har sannelig tatt nye vendinger for å skjule virksomheten for polisen etter at det ble forbudt ved nyttår;-) Ikke sant! De tyr til hvilke midler som helst... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.