Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et knippe av Josteins MGP-kommentarer opp gjennom tidene. Litt vel mye Sverige hets, kanskje, så mye at man lurer på om en svensk dame (?) har gitt han kurven...

Men en av dem jeg likte best på lista:

''Estland 1998 «Mere Lapsed», Koit Toome.

«Det mest interessante som kan sies om denne sangeren, er at onkelen er statsminister.»''

Artikkelen nevner dog ikke min absolutt favoritt da han en gang skulle introdusere et land: "Og så har vi kommet fram til kveldens desiderte tissepause..."

http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=543217

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

35

• Colette

28

• AneM1365380603

24

• Babette

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Artikkelen nevner dog ikke min absolutt favoritt da han en gang skulle introdusere et land: "Og så har vi kommet fram til kveldens desiderte tissepause..."''

*LOL*

Skrevet

Hva synes du om Synnøve Svabø som kommentator, så langt? Jeg har problemer med å like henne når hun er seriøs, for det er ikke slik jeg er vant med å høre henne:-)

Skrevet

Hva synes du om Synnøve Svabø som kommentator, så langt? Jeg har problemer med å like henne når hun er seriøs, for det er ikke slik jeg er vant med å høre henne:-)

''Hva synes du om Synnøve Svabø som kommentator, så langt? Jeg har problemer med å like henne når hun er seriøs, for det er ikke slik jeg er vant med å høre henne:-)''

Seriøs!? Hun var da ikke mye seriøs i går.... "Det var nok mange av gamlekara som satt og håpet at puppene skulle sprette ut av kjolene der tenker jeg!" er ikke så veldig seriøst akkurat. Jeg synes hele dama er vulgær...

Skrevet

''Hva synes du om Synnøve Svabø som kommentator, så langt? Jeg har problemer med å like henne når hun er seriøs, for det er ikke slik jeg er vant med å høre henne:-)''

Seriøs!? Hun var da ikke mye seriøs i går.... "Det var nok mange av gamlekara som satt og håpet at puppene skulle sprette ut av kjolene der tenker jeg!" er ikke så veldig seriøst akkurat. Jeg synes hele dama er vulgær...

Kommentaren om han i de åletrange grønne buksene var alt jeg fikk med meg.

"Nå kommer Jan Thomas til å et-ellerannet, både foran og bak"

....

Skrevet

Jeg hører innimellom at huun forsøker å være seriøs:-) Men det er jo ingen som kan regne med å se "puppa hennes sprette ut" - når vi bare hører henne- og ikke ser henne :-)

Skrevet

Enig med Lillemus. Hvis jeg ikke husker helt feil, sa hun til Tyrikia (?) at "her blir det noe attåt til kaffen som de sier i Namdalen", hun kommenterte at det var rart at butikkene i Athen var utsolgt for skjorter i stor nok størrelse, og sa om en dame at det var "midtlivskrise i høye heler".

Jeg synes hun er "grei nok", men er ekstremt mye dårligere til å tippe land som går videre enn undertegnede..;-)

Geografikunnskapene hennes er på linje med taleskriverne til krompen, for hun omtalte Portugals bidrag som en "Middelhavs-sang"! ;-)

Hun var forresten ganske begeistret for det bidraget og kalte det for en perle av en sang, hvilket jeg overhodet ikke er enig i.

Skrevet

Enig med Lillemus. Hvis jeg ikke husker helt feil, sa hun til Tyrikia (?) at "her blir det noe attåt til kaffen som de sier i Namdalen", hun kommenterte at det var rart at butikkene i Athen var utsolgt for skjorter i stor nok størrelse, og sa om en dame at det var "midtlivskrise i høye heler".

Jeg synes hun er "grei nok", men er ekstremt mye dårligere til å tippe land som går videre enn undertegnede..;-)

Geografikunnskapene hennes er på linje med taleskriverne til krompen, for hun omtalte Portugals bidrag som en "Middelhavs-sang"! ;-)

Hun var forresten ganske begeistret for det bidraget og kalte det for en perle av en sang, hvilket jeg overhodet ikke er enig i.

Jeg er ikke noe spesielt begreistret for Synnøve S. og skulle ønske at Jostein Pedersen fortsatt var kommentator:-) Ja, hun kan virke vulgær- men det er vel bare en del av imaget hennes?

Jeg så at du var ekstremt flink til å tippe, og det tyder vel på at du har god musikksmak:-) Jeg fikk ikke med meg så mange av de andre sangene, dessverre. Men jag har lagt merke til Frankrike. Jeg liker slike sanger:-)

Men se på denne avstemmingen i expressen.se. da:

http://www.expressen.se/1.1571018/vilken-av-schlagerbidragen-ar-din-favorit-rosta?poll_1_1571018=s&articlePopup=true

Hvis vi ser bort fra at svenskene stemmer på seg selv, så ser vi jo hvem som er favoritt. Og de kan jo ikke stemme på seg selv i morgen :-)

Skrevet

Jeg hører innimellom at huun forsøker å være seriøs:-) Men det er jo ingen som kan regne med å se "puppa hennes sprette ut" - når vi bare hører henne- og ikke ser henne :-)

Det var ikke sine egne pupper hun snakket om da, men damene på scenen sine...

candyqueen_83
Skrevet

Hun har utrolige festlige kommentarer hun også :o) Men Jostein er liksom GP-kongen da :o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns hun er festlig jeg :o) Skal da vel ikke være så seriøs i et slikt program?

Skrevet

Det var ikke sine egne pupper hun snakket om da, men damene på scenen sine...

OK:-) Jeg så ikke hele programmet, og har derfor ikke fått meg denne kommentaren fra henne. Men jeg legger merke til at hun er en salig blanding av "gale/vulgære" Synnøve S. og en kommentator som prøver å gjøre en god jobb.

Er det forresten bare kvinner som kan være "vulgære"? Det er et litt gammeldags og utrangert ord i mine ører :-)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242416341' post='4150149]

....

Haha, trodde jeg skulle le meg i hjel av den kommentaren :o)

Skrevet

OK:-) Jeg så ikke hele programmet, og har derfor ikke fått meg denne kommentaren fra henne. Men jeg legger merke til at hun er en salig blanding av "gale/vulgære" Synnøve S. og en kommentator som prøver å gjøre en god jobb.

Er det forresten bare kvinner som kan være "vulgære"? Det er et litt gammeldags og utrangert ord i mine ører :-)

''Er det forresten bare kvinner som kan være "vulgære"? Det er et litt gammeldags og utrangert ord i mine ører :-)''

Nja - når det kommer til kvinner vs menn er det vel mest brukt om kvinner, men det finnes da ting som er vulgære også.

Forøvrig liker jeg mange gamle ord jeg - som attrå og begjær f.eks. :o)

Skrevet

''Er det forresten bare kvinner som kan være "vulgære"? Det er et litt gammeldags og utrangert ord i mine ører :-)''

Nja - når det kommer til kvinner vs menn er det vel mest brukt om kvinner, men det finnes da ting som er vulgære også.

Forøvrig liker jeg mange gamle ord jeg - som attrå og begjær f.eks. :o)

Ja, det er faktisk fortsatt slik at det er kvinner som er "vulgære". Og det sier vel mye om at det ikke er full likestilling riktig enda.

Jeg vet ikke helt....."attrå og begjær"...det minner meg litt for mye om de gamle Romantikk-novellene, skrevet av Gustav M. Galåsen:-) Men det er kanskje ikke så mange som husker dem? :-)

AneM1365380603
Skrevet

Hun hadde da noen helt på kanten-kommentarer. Lo godt av den med Jan Thomas ;)

AneM1365380603
Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil sa hun "silikonpuppene" ;)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242416341' post='4150149]

....

Tror det var "Jan Thomas... Nå kommer det til å rykke både forran og bak i nickersen".

Jeg har sett semifinalen en gang til i dag, he he.

Skrevet

Hun hadde da noen helt på kanten-kommentarer. Lo godt av den med Jan Thomas ;)

Jeg fikk som sagt ikke med meg alt hun sa i går...men hun har kjeften i orden :-) (hviske: Jeg svitsjet fram og tilbake pga av finalen i Paradise Hotel, og rødmer av skam:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har aldri likt Synnøve Svabø. Hun er alt for krampaktig morsom. Dessuten tar hun helt av når hun skal underholde utenfor skjermen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...