Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Oh my god...hvilken højdare :-(

Hehe! Dette var midt i min tidlige ungdoms GP-periode, så jeg liker den veldig godt ;o)

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

35

• Colette

28

• AneM1365380603

24

• Babette

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når man hører på låtene i den linken som minnah la ut fra MGP 1990 og sammenligner med låtene i år, synes jeg det er ekstremt mye mer nasjonalt særpreg nå. Det er mye, mye mer aksept for etno-låter enn den gangen man smilte og ristet på hodet til alle de rare låtene Tyrkia sendte til MGP. At de ikke skjønte at slikt aldri kunne vinne, liksom.

Jeg synes de fleste går i samme stilen, jeg. Og særlig de fra østblokken.

Skrevet

Hehe! Dette var midt i min tidlige ungdoms GP-periode, så jeg liker den veldig godt ;o)

Mener du alvor...? Jeg trodde du la den ut for moro skyld :-)

Gjest minnah
Skrevet

Mener du alvor...? Jeg trodde du la den ut for moro skyld :-)

Som svar til Canduqueen, tenkte den kunne passe det hun etterlyste.

Gjest minnah
Skrevet

Det slipper visst jeg også, det sies at Jostein også har bikket over. Synd.

*What*?? Er du seriøs nå?

candyqueen_83
Skrevet

Hmm.. kan det være den da tro? Det er akkurat de fargene jeg så for meg på skjørtene, men kan absolutt ikke huske den sangen.. Hehe.. Trodde de danset, og hoppet litt mer og.. Er jaggu ikke sikker.

AneM1365380603
Skrevet

Nei, dessverre. Det var mye mer fart i den, og jeg tror de dansa swing eller noe.. Hmm.. Jeg husker vi hadde tatt det opp, og vi ungene så den sangen om og om igjen :o)

Minns de hadde ganske sterke farger på klærne.

Du har ikke noe mer å si om låta? Jeg har leita endel, men kommer ikke på hvilken sang det kan være.

Hvis det var ti år tidligere ville jeg gjetta denne:

Kul den også :)

Gjest prust
Skrevet

Du har ikke noe mer å si om låta? Jeg har leita endel, men kommer ikke på hvilken sang det kan være.

Du - det var en sang fra Kypros fra miden av 80-tallet, tror jeg - der ei dame med halvlangt svart bølgete hår sang en sang med teksten "Mono y'agapi, mono y'agapi..." eller noe sånt.

Hadde vært moro å høre den igjen! Klarer du å hjelpe meg å finne den?

Skrevet

OK:-)

Her kommer dagens Jan Werner-reklame:

http://www.youtube.com/watch?v=VM9ThydqpBo

Jeg synes denne kunne ha vunnet jeg, da :-) i 1994.

Tenk at det er 15 år siden!! *grøss*

Greit nok at det er lenge siden 1981 da Bucks Fizz vant - da var jeg tross alt et barn som bodde hjemme hos foreldrene mine, men i 1994 var jeg ferdig utdannet og med et par års erfaring, var gift og hadde egen bolig og... *grøss&gru*!!!!

candyqueen_83
Skrevet

Nei, ikke så mye mer å si. Hehe.. Det kan ha vært et par år senere, men tror de hadde sånne swingdrakter i knalle farger. Grønn og rosa så var vel ikke altfor sent.

Syns Minnah sin link minner veldig om klærne, men jeg kjenner ikke igjen sangen og klippet.

Skrevet

Nydelig :o) Ikke helt min smak i 94, men har endret litt oppfatning med åra..

Ja, den er virkelig nydelig. De var som hånd i hanske de to der - fra første stund. Men jeg er litt skeptisk til Bettans even til å tiltrekke seg yngre mannlige talenter. Så senest i kveld en konsert på Tv2, hvor Alexander Rybak sto bak Bettan som en anonym spillemann. Liltt rart, når han i dag er den aller største stjernen av de 2:-)

Skrevet

Du - det var en sang fra Kypros fra miden av 80-tallet, tror jeg - der ei dame med halvlangt svart bølgete hår sang en sang med teksten "Mono y'agapi, mono y'agapi..." eller noe sånt.

http://www.youtube.com/watch?v=3HhuEZX6s5Q

AneM1365380603
Skrevet

Denne er det :)

Gjest minnah
Skrevet

Ja, den er virkelig nydelig. De var som hånd i hanske de to der - fra første stund. Men jeg er litt skeptisk til Bettans even til å tiltrekke seg yngre mannlige talenter. Så senest i kveld en konsert på Tv2, hvor Alexander Rybak sto bak Bettan som en anonym spillemann. Liltt rart, når han i dag er den aller største stjernen av de 2:-)

De signa visst kontrakt om å spille sammen før han hadde vunnet den norske finalen, så det er så vidt jeg har forstått hennes show dette. Og hun er joen mye mer erfaren artist enn ham, selv om han er mest i vinden akkurat nå. :-)

Skrevet

De signa visst kontrakt om å spille sammen før han hadde vunnet den norske finalen, så det er så vidt jeg har forstått hennes show dette. Og hun er joen mye mer erfaren artist enn ham, selv om han er mest i vinden akkurat nå. :-)

Ja, sukk..men det var tragisk å være vitne til. Og akkurat slik var hun sammen med JW i begynnelsen også. Han var bare en hun "dro med seg" på sine konserter.. Men gjett hvem som sørget for at det ble fulle hus på konsertene deres:-)

Gjest prust
Skrevet

Ååååååå - du er vel en engel!!!!

Satt med klump i halsen og hørte - både sceneversjonen og musikkvideoen - og husker det så utrolig godt!!!! Og den var helt fra 1982! Det er en av sangene jeg har likt best gjennom alle år med MGP :-)

Men at det dukket opp en slalåkjører midt i musikkvideoen var overraskende .- jeg husket bare et fra stranda.

Kjempegøy å se og høre igjen!

Men hvilke(t) ord sier hun ETTER Mono i'agapi....?

Skrevet

Tenk at det er 15 år siden!! *grøss*

Greit nok at det er lenge siden 1981 da Bucks Fizz vant - da var jeg tross alt et barn som bodde hjemme hos foreldrene mine, men i 1994 var jeg ferdig utdannet og med et par års erfaring, var gift og hadde egen bolig og... *grøss&gru*!!!!

Grøss og gru. ja:-) På den tiden var jeg allerede mor til 2 barn på 2 og 9 år, og var gift for 2. gang:-) LOL:-)

Skrevet

Ååååååå - du er vel en engel!!!!

Satt med klump i halsen og hørte - både sceneversjonen og musikkvideoen - og husker det så utrolig godt!!!! Og den var helt fra 1982! Det er en av sangene jeg har likt best gjennom alle år med MGP :-)

Men at det dukket opp en slalåkjører midt i musikkvideoen var overraskende .- jeg husket bare et fra stranda.

Kjempegøy å se og høre igjen!

Men hvilke(t) ord sier hun ETTER Mono i'agapi....?

Det er dessverre gresk for meg;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...