Elis31 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ta med vogna, men instruer ungen til å hevde at hun knapt er tre år - sånn i tilfelle dere skulle møte en doler med moralsk indignasjon over at dere ikke benytter anledningen til å herde beina til jentungen! *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg ville ikke tatt med vogn til en unge på nesten fire på Oslo-tur. Ikke på ferietur heller, for den saks skyld. Tok ikke med vogn på tur da de var tre, heller, jeg da. Men da ble det litt sitting på fars skuldre. I stedet for lange gåturer, går det jo an å ta trikken, da. Gøy for barnet også, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis jenta elsker vogn og du vet det blir sent, er det vel greit å ta den med for sikkerhets skyld? Til syvende og sist koker det jo ned til en koste-smake-analyse av typen: Hva synes du er mest slitsomt? Drasse på vogn for sikkerhets skyld, eller drasse på sliten og grinete unge? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis jenta elsker vogn og du vet det blir sent, er det vel greit å ta den med for sikkerhets skyld? Til syvende og sist koker det jo ned til en koste-smake-analyse av typen: Hva synes du er mest slitsomt? Drasse på vogn for sikkerhets skyld, eller drasse på sliten og grinete unge? Jepp. Hvis snuppa her slår seg vrang, da gidder ikke jeg å bære 'a. Jeg tar med vogna :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242766493' post='4152209] Jepp. Hvis snuppa her slår seg vrang, da gidder ikke jeg å bære 'a. Jeg tar med vogna :-) Case closed. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.