Elis31 Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Ta med vogna, men instruer ungen til å hevde at hun knapt er tre år - sånn i tilfelle dere skulle møte en doler med moralsk indignasjon over at dere ikke benytter anledningen til å herde beina til jentungen! *lol* 0 Siter
Mirabell Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Jeg ville ikke tatt med vogn til en unge på nesten fire på Oslo-tur. Ikke på ferietur heller, for den saks skyld. Tok ikke med vogn på tur da de var tre, heller, jeg da. Men da ble det litt sitting på fars skuldre. I stedet for lange gåturer, går det jo an å ta trikken, da. Gøy for barnet også, kanskje? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Hvis jenta elsker vogn og du vet det blir sent, er det vel greit å ta den med for sikkerhets skyld? Til syvende og sist koker det jo ned til en koste-smake-analyse av typen: Hva synes du er mest slitsomt? Drasse på vogn for sikkerhets skyld, eller drasse på sliten og grinete unge? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 Hvis jenta elsker vogn og du vet det blir sent, er det vel greit å ta den med for sikkerhets skyld? Til syvende og sist koker det jo ned til en koste-smake-analyse av typen: Hva synes du er mest slitsomt? Drasse på vogn for sikkerhets skyld, eller drasse på sliten og grinete unge? Jepp. Hvis snuppa her slår seg vrang, da gidder ikke jeg å bære 'a. Jeg tar med vogna :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242766493' post='4152209] Jepp. Hvis snuppa her slår seg vrang, da gidder ikke jeg å bære 'a. Jeg tar med vogna :-) Case closed. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.