Gjest tanjarr Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei! Jeg har en datter som er 2 mnd gammel. Jeg har avsluttet antibiotika kur for en og en halv uke siden. For to dager siden ble avføringen hennes grønt. Hun er ellers i fin form, ingen feber, spiser bra, aktiv når hun er våken, ingen uro. Jeg lurer på om jeg bør dra til legen med henne pga grønn avføring eller skal jeg avvente litt og se om den forsvinner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er da ikke uvanlig at babyer har grønn og syrlig-luktende avføring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er da ikke uvanlig at babyer har grønn og syrlig-luktende avføring? Enig med Lillemus. Dette er ikke uvanlig. Husker f.eks at en av mine fikk helt grønn avføring etter at jeg hadde spist fårikål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.