heisann!!! Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei, Jeg er fadder til min venninnes sønn og skal i konfirmasjon neste søndag. Er det noen som kan hjelpe meg med hvor mye penger det er vanlig å gi fra meg og min familie? Takker for svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det kommer jo mye an på hva din/deres økonomi tillater og hva dere selv ønsker. Vår sønn ble konfirmert i fjor og fikk vel gaver fra fra faddere verd fra 500.- til knapt 2000.- . Det skal også sies at det var gaven på 500.- han ble aller mest glad for av dem... det var noe som helt klart var ordner for akkurat ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest konfirmantmor Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hadde konfirmant i år, og for to år siden. Mine har fått 1000 kr fra de fleste av sine faddere. Har inntrykk av at det er det vanligste. (Fikk 1700 av én og 500 av én, mens alle de andre gav 1000) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.