Gjest vurderer nr. 3 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 hei. Vi vurderer å få barn nr. 3. nå. Hvor stor aldersforskjell er det mellom eldste og yngste barnet deres?? vår eldste blir da 5 år (5,5) og h*n i midten blir ca 3. er ikke det passelig? (kunne godt tenkt meg litt tettere, men jeg er lærer, begynte i ny jobb høsten 08, så det er jo litt greitt å jobbe 2 år før man går ut i permisjon... Hva tenker dere??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg tenker at det aller meste av alternativer i livet har sine fordeler og ulemper, og man må selv vurdere utifra sitt eget ståsted. Har dere lyst så er sikkert det en god indikator på at tiden er inne ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vi har omtrent slik alder mellom våre: Eldstemann manglet en måned på å være 5 år og nr to var 2 år og 9 mnd da minstejenta ble født. Hun nr to var veldig sjalu lenge, men en kan jo aldri gardere seg mot det - de kunne ha kommet tidligere, og det kunne ha kommet seinere... Nå er det 5, snart 8 og 10 år, og leker veldig fint sammen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis vi sier at det høres ut som en dårlig idé, ombestemmer du deg da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sier nå jeg. Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis vi sier at det høres ut som en dårlig idé, ombestemmer du deg da? *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…