fillolin Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Bøkene/lydbøkene altså, hvilken aldersgruppe passer de egentlig for? Både gutter og jenter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syber Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vi leste Rampete Robin veldig mye for både sønnen og datteren vår da de var 5-8 år gamle, de er nå 6 og 8 1/2 år og synes det er morsomme bøker fortsatt, men nå har vi lest dem flere ganger. Vi leste Kurt blir grusom for sønnen vår nå når han var 8 år og han likte den godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Else Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Begge mine jenter liker de bøkene. De er 9 og snart 6 år. Faktisk yngste jenta som liker de best =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Vi leste Rampete Robin veldig mye for både sønnen og datteren vår da de var 5-8 år gamle, de er nå 6 og 8 1/2 år og synes det er morsomme bøker fortsatt, men nå har vi lest dem flere ganger. Vi leste Kurt blir grusom for sønnen vår nå når han var 8 år og han likte den godt. Takk for svar! Betyr det at en 4-åring er for liten til å ha glede av Rampete Robin, tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Takk for svar! Betyr det at en 4-åring er for liten til å ha glede av Rampete Robin, tro? Hos oss er det bare eldstemann (han er når ti år) som har lest Rampete Robin. Han har lest dem i 3. og 4. klasse. Jeg kunne sikkert ha lest dem høyt for hun i andre klasse, men hun minste på fem år er definitivt for litn for dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Bøkene passer for både gutter og jenter. Rampete Robin passer best for litt yngre, Kurt passer i en mye større alderskrets, helt fra 5 årsalderen til eh...voksne? Jeg elsker Kurt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hos oss er det bare eldstemann (han er når ti år) som har lest Rampete Robin. Han har lest dem i 3. og 4. klasse. Jeg kunne sikkert ha lest dem høyt for hun i andre klasse, men hun minste på fem år er definitivt for litn for dem. Det er nok veldig variabelt hvilke typer bøker som passer til ulike barn. Her leste vi rampete robin når storebror var ca seks. Lillebror følger alltid med på det som blir lest til storebror, han er tre år yngre. Fattet nok ikke så mange poeng til å begynne med men nå er han fire og et halvt og synest rampete robin er hysterisk morsom:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Snuppa mi har lest alle Rampete Robin-bøkene. Ho er nå straks 10. Vil tro de passer best for 7-9 år. De som leser godt leser disse ut veldig fort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Takk for svar! Betyr det at en 4-åring er for liten til å ha glede av Rampete Robin, tro? Spørs også på Rampete Robin-boka! Femåringen min har hatt meget stor glede av en gjennomillustrert Rampete Robin-bok (husker ikke hva den heter - den handler om en lillebror som er gullungen til mor og far) siden han var fire år. Da jeg forsøkte å følge opp suksessen med en annen Rampete Robin-bok med færre illustrasjoner var det ikke samme suksess. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.