Gå til innhold

Rampete Robin og Kurt blir grusom

fillolin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Syber

Vi leste Rampete Robin veldig mye for både sønnen og datteren vår da de var 5-8 år gamle, de er nå 6 og 8 1/2 år og synes det er morsomme bøker fortsatt, men nå har vi lest dem flere ganger.

Vi leste Kurt blir grusom for sønnen vår nå når han var 8 år og han likte den godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leste Rampete Robin veldig mye for både sønnen og datteren vår da de var 5-8 år gamle, de er nå 6 og 8 1/2 år og synes det er morsomme bøker fortsatt, men nå har vi lest dem flere ganger.

Vi leste Kurt blir grusom for sønnen vår nå når han var 8 år og han likte den godt.

Takk for svar! Betyr det at en 4-åring er for liten til å ha glede av Rampete Robin, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Takk for svar! Betyr det at en 4-åring er for liten til å ha glede av Rampete Robin, tro?

Hos oss er det bare eldstemann (han er når ti år) som har lest Rampete Robin. Han har lest dem i 3. og 4. klasse. Jeg kunne sikkert ha lest dem høyt for hun i andre klasse, men hun minste på fem år er definitivt for litn for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøkene passer for både gutter og jenter. Rampete Robin passer best for litt yngre, Kurt passer i en mye større alderskrets, helt fra 5 årsalderen til eh...voksne? Jeg elsker Kurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss er det bare eldstemann (han er når ti år) som har lest Rampete Robin. Han har lest dem i 3. og 4. klasse. Jeg kunne sikkert ha lest dem høyt for hun i andre klasse, men hun minste på fem år er definitivt for litn for dem.

Det er nok veldig variabelt hvilke typer bøker som passer til ulike barn. Her leste vi rampete robin når storebror var ca seks. Lillebror følger alltid med på det som blir lest til storebror, han er tre år yngre. Fattet nok ikke så mange poeng til å begynne med men nå er han fire og et halvt og synest rampete robin er hysterisk morsom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi har lest alle Rampete Robin-bøkene. Ho er nå straks 10. Vil tro de passer best for 7-9 år. De som leser godt leser disse ut veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Spørs også på Rampete Robin-boka!

Femåringen min har hatt meget stor glede av en gjennomillustrert Rampete Robin-bok (husker ikke hva den heter - den handler om en lillebror som er gullungen til mor og far) siden han var fire år.

Da jeg forsøkte å følge opp suksessen med en annen Rampete Robin-bok med færre illustrasjoner var det ikke samme suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...