KaVa Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nå har poden fått sine første briller. Dag 1 var han veldig misfornøyd og ville ikke ha de på seg. Dag 2 fikk han beskjed om å ha på seg brillene når han så tv, bladde i bøker og spilte DS. Dag 3 hadde han brillene på i barnehagen - og gjemte seg da han kom inn døra (var veldig sjenert over brillene). MEN: Da jeg hentet han, hadde han ennå brillene på, og sa: "Først syntes jeg det var dumt med briller, men nå synes jeg egentlig at det er fint" Nå har han vært hos besteforeldrene et par dager, og jeg får rapporter om at han selv henter brillene og bruker dem mye, men vil ikke ha dem på når han sykler og en del andre uteting. Helt OK :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Så godt å høre at det går bra!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Så flott! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Så bra! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Så bra!! Snart bor de på nesa og det virker som de alltid har vært der tenker jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Så bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.