Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg synes å huske at noen her inne forklarte meg i fjor hvordan jeg gjorde det. Var det Toropose med muffinsmix? Jeg skal lage til en som har melkeallergi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 I denne oppskriften kan melken byttes ut med appelsinjuice: http://epistel.no/blog/2007/11/unnimuffins/ Har testet, det blir veldig godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 I denne oppskriften kan melken byttes ut med appelsinjuice: http://epistel.no/blog/2007/11/unnimuffins/ Har testet, det blir veldig godt. Takk. Du har vel ikke peiling på om det finnes en pose ferdigblanding jeg kan bruke? Jeg har tidsnød skjønner du ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Toro sjokolademuffins er melkefrie. Du må huske å bruke olje eller melkefri margarin når du lager dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Toro sjokolademuffins er melkefrie. Du må huske å bruke olje eller melkefri margarin når du lager dem. OK, takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1243071423' post='4153638] Takk. Du har vel ikke peiling på om det finnes en pose ferdigblanding jeg kan bruke? Jeg har tidsnød skjønner du ;o) Disse tar bare 3 minutter mer enn en ferdigblanding 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Disse tar bare 3 minutter mer enn en ferdigblanding Jeg har kjøpt Toro jeg nå ;o) Skal lagre oppskriften til bruk senere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.