Gjest flau på hans vegne Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 han er en normalt frisk gutt,både fysisk og psykisk,MEN han klarer ikke å bruke do. han både tisser og bæsjer i buksa. Nå startet snart 2. klasse på ny skole,og jeg merker jeg er redd han kan bli mobbet:( Har tatt det opp med foreldrene,men de sier de har prøvd alt. Først trodde de det skyldes blæra,men han bæsjer jo like mye... Noen tips?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har tatt det opp med foreldrene, sier du? Hvem er du i forhold til denne gutten da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har tatt det opp med foreldrene, sier du? Hvem er du i forhold til denne gutten da? Av overskriften kan vi lese at dette gjelder lillebror, ergo burde ditt spørsmål være overflødig.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Av overskriften kan vi lese at dette gjelder lillebror, ergo burde ditt spørsmål være overflødig.... Å heisann - altfor sent å lese innlegg nå, merker jeg... Natta:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Å heisann - altfor sent å lese innlegg nå, merker jeg... Natta:-) God natt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har ikke noen gode tips annet om å be foreldrene drøfte det med lege. Kan jo være en fysisk årsak slik at han ikke har kontroll over lukkemusklene, og det bør i såfall vurderes av lege... Utover det har jeg ingen råd å gi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flau på hans vegne Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har tatt det opp med foreldrene, sier du? Hvem er du i forhold til denne gutten da? storesøster 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 storesøster Jeg beklager - jeg klarte glatt å hoppe over overskriften når jeg gikk inn på innlegget ditt:-) Slik er det når en leser på DOL i sene nattetimer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Han bør definitivt undersøkes av barnelege. Det er ikke normalt at en gutt på 7 tisser og bæsjer på seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.