Gå til innhold

Baby på 8 mnd som slår

Gjest Min lille rampunge :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Min lille rampunge :-)

Gutten min er 8 mnd og han slår. Han slår spesielt broren som er 8 år. Bare broren nærmer seg han med ansiktet så får han seg en kilevink. Han lugger og klyper også. Skjønner han at han ikke skal gjøre det når vi sier nei eller er han for liten?. Er jo redd for at han skal fortsette med dette når han blir litt større og skal begynne i barnehagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mallet

Jeg ville sagt nei i en streng tone og fysisk holdt armen tilbake slik at han ikke kan slå. Ikke ta ham hardt i armen altså, men bare holde den fast for å hindre slaget. Selv ganske små barn lærer ganske fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manjana

HALLO!

Så klart han er altfor liten til å skjønne det!

Å lugge i Håret er bare morsomt og spennende. Tror ikke at han slår...bare vil leke...så sant han ikke har lært det fra Storebroren.

Når de begynner å bli over året, så kan man begynne å tilrette sette de litt om gangen:0) synes jeg da!Å forklare å skjønne det...vil jeg tro tar litt lengre tid:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...