Gjest Min lille rampunge :-) Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Gutten min er 8 mnd og han slår. Han slår spesielt broren som er 8 år. Bare broren nærmer seg han med ansiktet så får han seg en kilevink. Han lugger og klyper også. Skjønner han at han ikke skal gjøre det når vi sier nei eller er han for liten?. Er jo redd for at han skal fortsette med dette når han blir litt større og skal begynne i barnehagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg ville sagt nei i en streng tone og fysisk holdt armen tilbake slik at han ikke kan slå. Ikke ta ham hardt i armen altså, men bare holde den fast for å hindre slaget. Selv ganske små barn lærer ganske fort 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 HALLO! Så klart han er altfor liten til å skjønne det! Å lugge i Håret er bare morsomt og spennende. Tror ikke at han slår...bare vil leke...så sant han ikke har lært det fra Storebroren. Når de begynner å bli over året, så kan man begynne å tilrette sette de litt om gangen:0) synes jeg da!Å forklare å skjønne det...vil jeg tro tar litt lengre tid:0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.