Gå til innhold

gresslopper?

pekkaline

Anbefalte innlegg

Noen har fortalt meg om noe som biter som oppholder seg i gresset, finnes det gresslopper?

Min datter er full av bitt etter en helg på campingen. Det ser ut som myggstikk, men mer væskefylt kanskje? De har klødd og forstyrret søvnen endel. Det blir rue på dem ganske fort...

*klør meg i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fuglelopper kanskje? De er det mange av på denne tiden av året. Kommer fra gamle reir og sånn. Klør noe innmari. Begge barna mine får det hver vår. Den ene får masse med store "myggstikk". Den andre får små rød knottestikk:-)

Ikke farlig, men klør klør klør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglelopper kanskje? De er det mange av på denne tiden av året. Kommer fra gamle reir og sånn. Klør noe innmari. Begge barna mine får det hver vår. Den ene får masse med store "myggstikk". Den andre får små rød knottestikk:-)

Ikke farlig, men klør klør klør!

Takk ban og elextra, da er det sikkert fuglelopper.

Huff, det har roet seg etter vi kom hjem fra campingen heldigvis. De var/er som store myggstikk. Klødde ja, det var forbokstaven.... Og noen av dem ser litt småbetente ut, men det kan jo være henne selv som har hatt noe på fingrene når hun klødde kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Takk ban og elextra, da er det sikkert fuglelopper.

Huff, det har roet seg etter vi kom hjem fra campingen heldigvis. De var/er som store myggstikk. Klødde ja, det var forbokstaven.... Og noen av dem ser litt småbetente ut, men det kan jo være henne selv som har hatt noe på fingrene når hun klødde kanskje.

det gårseg nok til. min erfaring med fugleloppebitt er at de ikke slutter å klø før man har klort hull, og da blir det lett småbetent antakelig fordi man ikke er 100%steril på fingrer og negler. Men de pleier å gro greit når man bare slutter å klø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...