pekkaline Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen har fortalt meg om noe som biter som oppholder seg i gresset, finnes det gresslopper? Min datter er full av bitt etter en helg på campingen. Det ser ut som myggstikk, men mer væskefylt kanskje? De har klødd og forstyrret søvnen endel. Det blir rue på dem ganske fort... *klør meg i hodet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ban Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Fuglelopper kanskje? De er det mange av på denne tiden av året. Kommer fra gamle reir og sånn. Klør noe innmari. Begge barna mine får det hver vår. Den ene får masse med store "myggstikk". Den andre får små rød knottestikk:-) Ikke farlig, men klør klør klør! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Tipper fuglelopper! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Fuglelopper kanskje? De er det mange av på denne tiden av året. Kommer fra gamle reir og sånn. Klør noe innmari. Begge barna mine får det hver vår. Den ene får masse med store "myggstikk". Den andre får små rød knottestikk:-) Ikke farlig, men klør klør klør! Takk ban og elextra, da er det sikkert fuglelopper. Huff, det har roet seg etter vi kom hjem fra campingen heldigvis. De var/er som store myggstikk. Klødde ja, det var forbokstaven.... Og noen av dem ser litt småbetente ut, men det kan jo være henne selv som har hatt noe på fingrene når hun klødde kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Takk ban og elextra, da er det sikkert fuglelopper. Huff, det har roet seg etter vi kom hjem fra campingen heldigvis. De var/er som store myggstikk. Klødde ja, det var forbokstaven.... Og noen av dem ser litt småbetente ut, men det kan jo være henne selv som har hatt noe på fingrene når hun klødde kanskje. det gårseg nok til. min erfaring med fugleloppebitt er at de ikke slutter å klø før man har klort hull, og da blir det lett småbetent antakelig fordi man ikke er 100%steril på fingrer og negler. Men de pleier å gro greit når man bare slutter å klø 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.