Gjest Madonna-000 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har tenkt å evt. ta med min datter på 10 år på Madonnakonserten på Valle Hovin i sommer, men er litt usikker hvordan dette vil bli. Er det noen som har erfaring med å ta med barn på slike konserter? Når kan man forvente at konserten slutter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykke til;) Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 jeg tror det blir bra for jenta di jeg og en fin opplevelse for dere.hun kan vell få lov å være oppe litt lenger så ikke bekymre deg for at det blir seint.koz dere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ser ikke helt at et barn vil ha glede av en sånn type pop-konsert. Hun er vel også litt ung til å være noen stor fan av Madonna...? Mye folk, trengsel, høy lyd, stress. I tillegg er det sikkert mange som fester på en sånn konsert, og en 10-åring har ikke noe å gjøre blant fulle, voksne mennesker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykke til;) Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ser ikke helt at et barn vil ha glede av en sånn type pop-konsert. Hun er vel også litt ung til å være noen stor fan av Madonna...? Mye folk, trengsel, høy lyd, stress. I tillegg er det sikkert mange som fester på en sånn konsert, og en 10-åring har ikke noe å gjøre blant fulle, voksne mennesker. ett typiskt dolsvar!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 ett typiskt dolsvar!!! Nei, jeg syns faktisk ditt svar til trådstarter er et typisk dol-svar! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det blir sikkert bra! Har sett barn i 10-12-års alder på konsert på Valle Hovin før, sammen med foreldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det kan sikkert være lurt å ta med en mini-klappstol som hun kan stå på. Vi hadde med junior på Idol-finalen et år, og det var vanskelig å se. Mange hadde da med slike mini-klappstoler med tre bein som barnet sto på foran en forelder - de er såpass ustø at de må nok støtte seg på noen hele tiden. Men man kommer ihvertfall noen ekstra cm opp fra bakken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Tilleggstips: Ta med ørepropper - også til voksne! Jeg har selv vært glad for at jeg hadde med meg det på Valle Hovin under en Syones-konsert:-) Man hører mer enn bra nok likevel, men unngår øresus:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Tilleggstips: Ta med ørepropper - også til voksne! Jeg har selv vært glad for at jeg hadde med meg det på Valle Hovin under en Syones-konsert:-) Man hører mer enn bra nok likevel, men unngår øresus:-) ''Tilleggstips: Ta med ørepropper - også til voksne! Jeg har selv vært glad for at jeg hadde med meg det på Valle Hovin under en Syones-konsert:-) Man hører mer enn bra nok likevel, men unngår øresus:-)'' Haha, _da_ er det på tide å legge inn årene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eresa Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ser ikke helt at et barn vil ha glede av en sånn type pop-konsert. Hun er vel også litt ung til å være noen stor fan av Madonna...? Mye folk, trengsel, høy lyd, stress. I tillegg er det sikkert mange som fester på en sånn konsert, og en 10-åring har ikke noe å gjøre blant fulle, voksne mennesker. Enig med luska. Jeg synes at foreldre som ikke har mere i toppen enn å dra med unger på slikt ikke burde hatt unger en gang. Stakkars oppvoksende barn om de har det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Enig med luska. Jeg synes at foreldre som ikke har mere i toppen enn å dra med unger på slikt ikke burde hatt unger en gang. Stakkars oppvoksende barn om de har det sånn. Jeg var på Michael Jackson konsert da jeg var under 10 år og det var helt fantastisk!! Husker det veldig godt og skulle absolutt ikke vært foruten den konserten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eresa Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg var på Michael Jackson konsert da jeg var under 10 år og det var helt fantastisk!! Husker det veldig godt og skulle absolutt ikke vært foruten den konserten. Foreldre bør tenke over hvilke signaler de sender sine døtre når de drar de med på noe slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Foreldre bør tenke over hvilke signaler de sender sine døtre når de drar de med på noe slikt. ''Foreldre bør tenke over hvilke signaler de sender sine døtre når de drar de med på noe slikt. '' Den skjønte jeg overhodet ikke. Ville selv aldri orket å ha med barn på gigantisk pop-konsert, men at det skulle være noe feil for barnet (utover lydnivået) forstår jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg var på Michael Jackson konsert da jeg var under 10 år og det var helt fantastisk!! Husker det veldig godt og skulle absolutt ikke vært foruten den konserten. *fniser litt av at jeg pustet liv i denne gamle tråden fordi jeg søkte opp Madonna i forbindelse med konserten jeg skal på i morgen* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Foreldre bør tenke over hvilke signaler de sender sine døtre når de drar de med på noe slikt. Ja ok.. jeg lukter troll 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 *fniser litt av at jeg pustet liv i denne gamle tråden fordi jeg søkte opp Madonna i forbindelse med konserten jeg skal på i morgen* Haha det la jeg ikke merke til.. jaja tråden er like relevant nå da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eresa Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 ''Foreldre bør tenke over hvilke signaler de sender sine døtre når de drar de med på noe slikt. '' Den skjønte jeg overhodet ikke. Ville selv aldri orket å ha med barn på gigantisk pop-konsert, men at det skulle være noe feil for barnet (utover lydnivået) forstår jeg ikke. Alvorlig talt. Se hvordan dama går kledd.Hvis du vil at dine barn skal kle seg som noen ludder så kan du jo bare ta de med på en slik konsert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Foreldre bør tenke over hvilke signaler de sender sine døtre når de drar de med på noe slikt. Ja, for det å ta med barna på en Madonna-konsert er virkelig det verste man kan gjøre mot et barn... get a grip... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Alvorlig talt. Se hvordan dama går kledd.Hvis du vil at dine barn skal kle seg som noen ludder så kan du jo bare ta de med på en slik konsert. Tulling 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eresa Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ja, for det å ta med barna på en Madonna-konsert er virkelig det verste man kan gjøre mot et barn... get a grip... Barn burde ikke ha adgang en gang til en musikk som spiller så mye på sex. Det hører ingensteds hjemme. Egentlig burde barnevernet grepet inn når foreldrene ikke skjønner såpass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.