Bookworm Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Barn burde ikke ha adgang en gang til en musikk som spiller så mye på sex. Det hører ingensteds hjemme. Egentlig burde barnevernet grepet inn når foreldrene ikke skjønner såpass. Jaja, deg om det, og dine meninger skal du få ha... selv om jeg synes du går for langt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 ''Tilleggstips: Ta med ørepropper - også til voksne! Jeg har selv vært glad for at jeg hadde med meg det på Valle Hovin under en Syones-konsert:-) Man hører mer enn bra nok likevel, men unngår øresus:-)'' Haha, _da_ er det på tide å legge inn årene He he... Man er aldri for ung til at man burde bry seg om hørselen sin;-) Men jeg husker jeg tenkte at "nå er jeg skikkelig voksen" en dag da jeg som cirka 24-25-åring sto på Nationaltheateret stasjon og tenkte om en ung mann som hadde svært høy lyd på walkman'en (!) sin at "han der har neppe hørsel igjen når han fyller tredve..." ;-) Jeg hadde forresten ørepropper under Turboneger i sommer, og det var det mange ungdommer som hadde også. ;-) Så det så! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 He he... Man er aldri for ung til at man burde bry seg om hørselen sin;-) Men jeg husker jeg tenkte at "nå er jeg skikkelig voksen" en dag da jeg som cirka 24-25-åring sto på Nationaltheateret stasjon og tenkte om en ung mann som hadde svært høy lyd på walkman'en (!) sin at "han der har neppe hørsel igjen når han fyller tredve..." ;-) Jeg hadde forresten ørepropper under Turboneger i sommer, og det var det mange ungdommer som hadde også. ;-) Så det så! ;-) morsan er tilbake! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 morsan er tilbake! *S* Hurra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hurra! *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.