Gå til innhold

Moralsk vs umoralsk

Gjest Villniss

Anbefalte innlegg

Gjest Villniss

Starter enda en tråd jeg for å si at det nok er sånn at vi mennesker har alle våre områder hvor vi er mere eller mindre moralske på.

Jeg f.eks. er veldig dydig og moralsk når det gjelder det seksuelle. Kunne aldri falt meg inn å f.eks ha analsex, og jeg ser på folk som f.eks. tenner på S&M som seksuelle avvikere.

Men å misbruke Trygdesystemet for en kort periode for å redde barnet mitt og familieøkonomien har jeg ingen skrupler mot.

Men føler veldig at jeg ikke passer inn her på DOL. Brukerne her og jeg er så utrolig forskjellige at det bare fører til irritasjon og munnhuggeri fra begge parter. Så nå logger jeg av. For godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 181
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

24

• morsan

18

• Persille1365381127

10

• trollemor;o)

7

Mest aktive i denne tråden

For samfunnet er frivillig sex mye rimeligere enn trygdemisbruk, selv om den skulle være litt mer eksperimentell enn den helt gjennomsnittlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer nesten ikke å se på analsex og SM som moraspørsmål i det hele tatt, jeg.

Er det ikke litt dumt å starte en tråd og så logge av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

He he, nå tror jeg at jeg flirer meg i hjel her. Det er umoralsk å ha analsex med partneren sin, men helt greit å snylte på trygdesystemet? ;o)

Dette var dagens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du klarte å slutte på en måte som bare gjør deg latterlig. Å sette analsex opp mot trygdemisbruk? Det faller på sin egen urimelighet. Gjør hva du vil på sengerommet, ingen bryr seg. Du må så gjerne ha sex med lyset av mens du tenker pene tanker.

Noe helt annet er å oppfordre til trygdemisbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte å slutte på en måte som bare gjør deg latterlig. Å sette analsex opp mot trygdemisbruk? Det faller på sin egen urimelighet. Gjør hva du vil på sengerommet, ingen bryr seg. Du må så gjerne ha sex med lyset av mens du tenker pene tanker.

Noe helt annet er å oppfordre til trygdemisbruk.

''Du må så gjerne ha sex med lyset av mens du tenker pene tanker. ''

HVA? Er ikke det den eneste måten å ha sex på, da? Du mener vel ikke å si at ikke alle sover med flanells nattkjole, også nå? *sjokkert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''Du må så gjerne ha sex med lyset av mens du tenker pene tanker. ''

HVA? Er ikke det den eneste måten å ha sex på, da? Du mener vel ikke å si at ikke alle sover med flanells nattkjole, også nå? *sjokkert*

Beklager å sjokkere deg, men det er ikke alle som sover med nattkjole. Noen nøyer seg med store oldemorstruser. jeg har hørt rykter om at noen til og med TAR AV SEG trusa når de har sex. *Dåner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager å sjokkere deg, men det er ikke alle som sover med nattkjole. Noen nøyer seg med store oldemorstruser. jeg har hørt rykter om at noen til og med TAR AV SEG trusa når de har sex. *Dåner*

Fyameg!! Nå logger ihvertfall jeg av :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIIIIIK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da umulig stemme at noen har av seg trusa når de har sex.

Hvor har du det fra?

Bevis ønskes. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

black wealch

Dette har med norsk lov å gjøre, ikke moral.

Trygdesvindel, som du oppforder til, er ulovlig.

Analsex, er en privat anliggende...

Snyltere er siste sort, og de fleste av oss er heldigvis bedre bidragsytere enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh hæ!? Hva har analsex (eller enhver annen form for frivillig sex) med moral å gjøre? Så lenge man ikke gjør det i køen på trygdekontoret midt i åpningstida, berører det da ikke noe moralspm...

Du har et veldig merkelig resonnement eller hva i all verden man skal kalle det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh hæ!? Hva har analsex (eller enhver annen form for frivillig sex) med moral å gjøre? Så lenge man ikke gjør det i køen på trygdekontoret midt i åpningstida, berører det da ikke noe moralspm...

Du har et veldig merkelig resonnement eller hva i all verden man skal kalle det!

''Så lenge man ikke gjør det i køen på trygdekontoret midt i åpningstida''

Oisann - det hadde vært rimelig freskt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...