Noraførr Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hæ?! Å unytte velferdsgoder er definitivt umoralsk - men jeg ser ikke at man kan ta i bruk denne betegnelsen på private, seksuelle aktiviteter. Uff, nei - dette blir bare for dumt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VannLilja29 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvordan kan du 1 starte en tråd for så å avslutte innlegget med å si at du logger av for godt. Det er latterlig og alle skjønner at du kommer innom for å se hva folk svarer på tråden...? 2 Komme med slike utrolig komiske påstander som at det er greit å være for trygdesvindel så lenge man er i mot analsex? Hvordan redder man barnet sitt ved å sykemelde seg for å passe det? Man skal være moralske forbilder for barna sine, ikke vise dem alle lettvinte løsningene i livet og la være å lære dem gleden av ærlig arbeid. Det er mitt syn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eple faller ikke langt fra stammen.. Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvordan kan du 1 starte en tråd for så å avslutte innlegget med å si at du logger av for godt. Det er latterlig og alle skjønner at du kommer innom for å se hva folk svarer på tråden...? 2 Komme med slike utrolig komiske påstander som at det er greit å være for trygdesvindel så lenge man er i mot analsex? Hvordan redder man barnet sitt ved å sykemelde seg for å passe det? Man skal være moralske forbilder for barna sine, ikke vise dem alle lettvinte løsningene i livet og la være å lære dem gleden av ærlig arbeid. Det er mitt syn. ''Man skal være moralske forbilder for barna sine, ikke vise dem alle lettvinte løsningene i livet og la være å lære dem gleden av ærlig arbeid.'' Ja, trygda foreldre får ofte barn som velger samme "yrke"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvordan kan du 1 starte en tråd for så å avslutte innlegget med å si at du logger av for godt. Det er latterlig og alle skjønner at du kommer innom for å se hva folk svarer på tråden...? 2 Komme med slike utrolig komiske påstander som at det er greit å være for trygdesvindel så lenge man er i mot analsex? Hvordan redder man barnet sitt ved å sykemelde seg for å passe det? Man skal være moralske forbilder for barna sine, ikke vise dem alle lettvinte løsningene i livet og la være å lære dem gleden av ærlig arbeid. Det er mitt syn. "2 Komme med slike utrolig komiske påstander som at det er greit å være for trygdesvindel så lenge man er i mot analsex?" Det var faktisk ikke det jeg sa. Jeg sa at vi alle er forskjellige og har ulike sperrer på ting, og nevnte analsex og S&M som JEG har sperrer på... Men du også (i likhet med mange andre her) MÅ jo bare vri og vrenge på ting. *Lurer på hva som feiler sånne mennesker som deg..???* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 He he, nå tror jeg at jeg flirer meg i hjel her. Det er umoralsk å ha analsex med partneren sin, men helt greit å snylte på trygdesystemet? ;o) Dette var dagens! Signerer! *lol* Enkelte mennesker altså.....;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hæ?! Å unytte velferdsgoder er definitivt umoralsk - men jeg ser ikke at man kan ta i bruk denne betegnelsen på private, seksuelle aktiviteter. Uff, nei - dette blir bare for dumt. Du er jo innmari dum du også, som ikke engang FORSØKER å lese ting i beste og riktig mening... Men det er vel heller det at du ikke klarer det på grunn av for lav iq... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 "2 Komme med slike utrolig komiske påstander som at det er greit å være for trygdesvindel så lenge man er i mot analsex?" Det var faktisk ikke det jeg sa. Jeg sa at vi alle er forskjellige og har ulike sperrer på ting, og nevnte analsex og S&M som JEG har sperrer på... Men du også (i likhet med mange andre her) MÅ jo bare vri og vrenge på ting. *Lurer på hva som feiler sånne mennesker som deg..???* Problemet er at du fremholder det som moralsk å ha motforestillinger ifht analsex. Det har ingen verdens ting med moral å gjøre, og gjør at du mister troverdighet på resten av resonnementet ditt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VannLilja29 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 "2 Komme med slike utrolig komiske påstander som at det er greit å være for trygdesvindel så lenge man er i mot analsex?" Det var faktisk ikke det jeg sa. Jeg sa at vi alle er forskjellige og har ulike sperrer på ting, og nevnte analsex og S&M som JEG har sperrer på... Men du også (i likhet med mange andre her) MÅ jo bare vri og vrenge på ting. *Lurer på hva som feiler sånne mennesker som deg..???* hmmmm. nåja, hvem som vrir og vrenger på ting her inne kan nok diskuteres... hvorfor hoppet du rett til punkt to? du hadde vel ingen kommentar til punkt en da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Problemet er at du fremholder det som moralsk å ha motforestillinger ifht analsex. Det har ingen verdens ting med moral å gjøre, og gjør at du mister troverdighet på resten av resonnementet ditt. For MEG handler det om moral. Helt ok at andre ikke synes det. Har du ikke hørt om seksualmoral? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 ''Man skal være moralske forbilder for barna sine, ikke vise dem alle lettvinte løsningene i livet og la være å lære dem gleden av ærlig arbeid.'' Ja, trygda foreldre får ofte barn som velger samme "yrke"... Snakk for deg selv... Pass på at barna dine ikke velger samme "yrke" som deg, nemlig ignorant drittslenger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 For MEG handler det om moral. Helt ok at andre ikke synes det. Har du ikke hørt om seksualmoral? Analsex er ikke ulovlig tror jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 hmmmm. nåja, hvem som vrir og vrenger på ting her inne kan nok diskuteres... hvorfor hoppet du rett til punkt to? du hadde vel ingen kommentar til punkt en da Nei, ingen kommentar til punkt 1. Jeg er jo her nå og sjekker... ;-) Og jeg sa tidligere i dag at nok kom til å svare hvis jeg hadde behov for å forsvare meg. Men etter at alt dette oppstusset er over, er det slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg syns det er vanskelig å vite hvor du vil med innlegget. Hva er det du ønsker av tilbakemeldinger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Analsex er ikke ulovlig tror jeg... Nei, selvsagt er det ikke ulovlig. Jeg har da aldri sammenlignet trygdesvindel og analsex... Jeg bare forsøkte å poengtere at vi alle har våre grenser og sperrer for ting, og at vi alle har ting vi oppfatter som umoralsk og tok analsex som et eksempel på MINE sperrer. Men jeg har da flere sperrer enn det, kunne sikkert ha kommet med et bedre eksempel. Men vil man opffatte folk feil, så gjør man det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Nei, selvsagt er det ikke ulovlig. Jeg har da aldri sammenlignet trygdesvindel og analsex... Jeg bare forsøkte å poengtere at vi alle har våre grenser og sperrer for ting, og at vi alle har ting vi oppfatter som umoralsk og tok analsex som et eksempel på MINE sperrer. Men jeg har da flere sperrer enn det, kunne sikkert ha kommet med et bedre eksempel. Men vil man opffatte folk feil, så gjør man det. Du har altså ikke analsex pga moral? Ditt tenningsmønster og seksuelle preferanser er av mindre relevans? Når du lager en tråd om moral er det en fordel at du forstår hva ordet betyr. Det er lite i denne tråden som tyder på at du gjør det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosaria Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Skulle ønske at jeg forsto hva du mener. Hvorfor trekker du frem analsex? Hvordan får du sykemelding uten å være syk? Hva forteller du legen din? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosaria Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Skulle ønske at jeg forsto hva du mener. Hvorfor trekker du frem analsex? Hvordan får du sykemelding uten å være syk? Hva forteller du legen din? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VannLilja29 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 ikke svar på denne tråden da det leder til mer destruktiv bruk av DOL for Villniss som kan trenge en pause. Og jeg ønsker Villniss lykke til videre:) Med hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke villniss i hue..... Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Herregud!! Så godt å vite at du ser på meg som umoralsk!! Med de preferansene du har ser jeg på det som en hedersbetegnelse. Hilsen fra en som har (anal)sex, med lyset på og trusa av og ikke misbruker trygdesystemet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Herregud!! Så godt å vite at du ser på meg som umoralsk!! Med de preferansene du har ser jeg på det som en hedersbetegnelse. Hilsen fra en som har (anal)sex, med lyset på og trusa av og ikke misbruker trygdesystemet. Vi har ulike meninger, vet du. Og du er faktisk like intolerant som meg. Det viser du med dine uttalelser her mot meg. God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.