Gå til innhold

Sommergave til mannlig lærer i 30-årene

Gjest Gave -Hva?

Anbefalte innlegg

Gjest Gave -Hva?

Har fått i oppdrag å kjøpe sommergave til læreren til sønnem min, men aner ikke hva jeg skal kjøpe. Læreren er en singel mann i begynnelsen av 30-årene. Har noen noen gode tips vil jeg bli veldig glad og takknemlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

26

• kaffepiken

8

• laban

7

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Hvor mye skal dere kjøpe for da? Hvis han er veldig singel mangler han kanskje litt av hvert.. Vaffeljern, espressokanne, blender og sånt. Mannfolk er glad i vafler. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Hvor mye skal dere kjøpe for da? Hvis han er veldig singel mangler han kanskje litt av hvert.. Vaffeljern, espressokanne, blender og sånt. Mannfolk er glad i vafler. hehe.

Å så lyst jeg fikk på vafler nå! :) Godt tips på alle mulige måter

- mener altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt å gi fruktkurv til læreren i sommergave - assortert frukt og en pose twist strødd over frukten.

Hun har i alle fall satt pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så lyst jeg fikk på vafler nå! :) Godt tips på alle mulige måter

- mener altså

Jeg fikk også lyst på vafler. :-)

Kanskje jeg må lage røra nå. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sett på personligheten til læreren, for å være ærlig. Beskrivelsen din passer broren min, men han hadde ikke passet til noen av de gavene som er nevnt.

Han fikk en gang et svart lær"armbånd" i gave av en elev og det elsker han ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klokke som man kan ha i lomma med et kjede som henger fast til noe, med lokk som kan flippes opp. Husker ikke hva de heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Jeg fikk også lyst på vafler. :-)

Kanskje jeg må lage røra nå. ;-)

I ferd med å steike allerede jeg... mmmm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ferd med å steike allerede jeg... mmmm. :)

Og sjøl har jeg ikke vaffeljern engang. Men min kjære har, og det er flittig i bruk der han bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klokke som man kan ha i lomma med et kjede som henger fast til noe, med lokk som kan flippes opp. Husker ikke hva de heter.

Lommeur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Og sjøl har jeg ikke vaffeljern engang. Men min kjære har, og det er flittig i bruk der han bor.

Husk bare å kjøpe riktig vaffeljern. Her på dol har skikkelige vaffeljern 5 hjerter ;)

Mine vafler blir ikke gode nok pga det lager 4 hjerter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk bare å kjøpe riktig vaffeljern. Her på dol har skikkelige vaffeljern 5 hjerter ;)

Mine vafler blir ikke gode nok pga det lager 4 hjerter :(

Jeg syns de beste vaflene har 4 hjerter jeg. Det er noe nostalgisk og hyggelig over dem, dessuten blir det plass til mer syltetøy pr hjerte :-)

Selv har jeg dessverre vaffeljern som lager 5 vafler da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kino- eller teaterbiletter? Det ga vi i gave til vår sønns lærer, Han var 27 år og singel den gangen og han satte veldig pris på gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest termoskanskje

Kommer jo an på pris og hvilke interesser han har.

Turutstyr er ofte suksess. Noe han kan bruke på skoleturer osv, en fin termos, en liten tursekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg syns de beste vaflene har 4 hjerter jeg. Det er noe nostalgisk og hyggelig over dem, dessuten blir det plass til mer syltetøy pr hjerte :-)

Selv har jeg dessverre vaffeljern som lager 5 vafler da.

Jeg synes også mine med 4 hjerter er gode, men skikkelige dolere har 5 hjerter ;)

Saken er heldigivs ikke så alvorlig at dol-politiet beslaglegger vaffeljern med feil antall hjerter :o)

Nå fikk jeg lyst på vafler :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også mine med 4 hjerter er gode, men skikkelige dolere har 5 hjerter ;)

Saken er heldigivs ikke så alvorlig at dol-politiet beslaglegger vaffeljern med feil antall hjerter :o)

Nå fikk jeg lyst på vafler :-/

DOL-etiketten favner jo det meste, så det er ikke overraskende at det også eksisterer en kodeks også for vaffeljern. Neste gang jeg spiser vafler skal jeg derfor glede meg over at vaffelhjertene holder det korrekte antall ;-)

*Fikk også lyst på vafler nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

DOL-etiketten favner jo det meste, så det er ikke overraskende at det også eksisterer en kodeks også for vaffeljern. Neste gang jeg spiser vafler skal jeg derfor glede meg over at vaffelhjertene holder det korrekte antall ;-)

*Fikk også lyst på vafler nå*

Her ble det vafler til kvelds, og da med det korrekte antall hjerter på en plate ;-) Og som den prektige dol-mor man jo er, var det 1/3 del hvetemel og 2/3 fiberbakst i røren... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...