Gjest Gave -Hva? Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har fått i oppdrag å kjøpe sommergave til læreren til sønnem min, men aner ikke hva jeg skal kjøpe. Læreren er en singel mann i begynnelsen av 30-årene. Har noen noen gode tips vil jeg bli veldig glad og takknemlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjuppi Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvor mye skal dere kjøpe for da? Hvis han er veldig singel mangler han kanskje litt av hvert.. Vaffeljern, espressokanne, blender og sånt. Mannfolk er glad i vafler. hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gavekort på sportsbutikk eller Jernia 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvor mye skal dere kjøpe for da? Hvis han er veldig singel mangler han kanskje litt av hvert.. Vaffeljern, espressokanne, blender og sånt. Mannfolk er glad i vafler. hehe. Å så lyst jeg fikk på vafler nå! Godt tips på alle mulige måter - mener altså 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi har brukt å gi fruktkurv til læreren i sommergave - assortert frukt og en pose twist strødd over frukten. Hun har i alle fall satt pris på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Å så lyst jeg fikk på vafler nå! Godt tips på alle mulige måter - mener altså Jeg fikk også lyst på vafler. :-) Kanskje jeg må lage røra nå. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg hadde sett på personligheten til læreren, for å være ærlig. Beskrivelsen din passer broren min, men han hadde ikke passet til noen av de gavene som er nevnt. Han fikk en gang et svart lær"armbånd" i gave av en elev og det elsker han ^^ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 En klokke som man kan ha i lomma med et kjede som henger fast til noe, med lokk som kan flippes opp. Husker ikke hva de heter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg fikk også lyst på vafler. :-) Kanskje jeg må lage røra nå. ;-) I ferd med å steike allerede jeg... mmmm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjuppi Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 I ferd med å steike allerede jeg... mmmm. Og sjøl har jeg ikke vaffeljern engang. Men min kjære har, og det er flittig i bruk der han bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 En klokke som man kan ha i lomma med et kjede som henger fast til noe, med lokk som kan flippes opp. Husker ikke hva de heter. Lommeur? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva med thermokopp med gravert navn på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lommeur? Stemmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Og sjøl har jeg ikke vaffeljern engang. Men min kjære har, og det er flittig i bruk der han bor. Husk bare å kjøpe riktig vaffeljern. Her på dol har skikkelige vaffeljern 5 hjerter Mine vafler blir ikke gode nok pga det lager 4 hjerter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Husk bare å kjøpe riktig vaffeljern. Her på dol har skikkelige vaffeljern 5 hjerter Mine vafler blir ikke gode nok pga det lager 4 hjerter Jeg syns de beste vaflene har 4 hjerter jeg. Det er noe nostalgisk og hyggelig over dem, dessuten blir det plass til mer syltetøy pr hjerte :-) Selv har jeg dessverre vaffeljern som lager 5 vafler da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva med kino- eller teaterbiletter? Det ga vi i gave til vår sønns lærer, Han var 27 år og singel den gangen og han satte veldig pris på gaven. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest termoskanskje Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kommer jo an på pris og hvilke interesser han har. Turutstyr er ofte suksess. Noe han kan bruke på skoleturer osv, en fin termos, en liten tursekk.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg syns de beste vaflene har 4 hjerter jeg. Det er noe nostalgisk og hyggelig over dem, dessuten blir det plass til mer syltetøy pr hjerte :-) Selv har jeg dessverre vaffeljern som lager 5 vafler da. Jeg synes også mine med 4 hjerter er gode, men skikkelige dolere har 5 hjerter Saken er heldigivs ikke så alvorlig at dol-politiet beslaglegger vaffeljern med feil antall hjerter ) Nå fikk jeg lyst på vafler :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg synes også mine med 4 hjerter er gode, men skikkelige dolere har 5 hjerter Saken er heldigivs ikke så alvorlig at dol-politiet beslaglegger vaffeljern med feil antall hjerter ) Nå fikk jeg lyst på vafler :-/ DOL-etiketten favner jo det meste, så det er ikke overraskende at det også eksisterer en kodeks også for vaffeljern. Neste gang jeg spiser vafler skal jeg derfor glede meg over at vaffelhjertene holder det korrekte antall ;-) *Fikk også lyst på vafler nå* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 DOL-etiketten favner jo det meste, så det er ikke overraskende at det også eksisterer en kodeks også for vaffeljern. Neste gang jeg spiser vafler skal jeg derfor glede meg over at vaffelhjertene holder det korrekte antall ;-) *Fikk også lyst på vafler nå* Her ble det vafler til kvelds, og da med det korrekte antall hjerter på en plate ;-) Og som den prektige dol-mor man jo er, var det 1/3 del hvetemel og 2/3 fiberbakst i røren... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.