Lotte :o) Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Uff da... Har en gutt på ti år som elsker MAN U over alt og alle... Han er nok helt nede i kjelleren nå... ''Han er nok helt nede i kjelleren nå...'' Han burde sove i senga si nå! Ikke tusle rundt i kjeller'n ;-) Hilsen alltid pedagogisk korrekte *host* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå min kjære AneM, ble vi bestevenner! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg følger ingen oppskrift, men tar utgangspunkt i 3 dl vann når vi er tre som skal spise. Er vi flere utvider jeg med en dl pr hode. Deretter tilsetter jeg en halv pose tørrgjær, 2 ts salt og fiberbakst (fra Regal - blå dekor på pakken) til det blir en løs suppe. Tilslutt tilsetter jeg hvetemel til det blir en passe løs deig, som er såpass løs at jeg ikke baker den ut, men presser den utover platen med olivenolje på hendene. Blir kjempegodt, og siden fiberbaksten er såpass finkornet kjenner jeg (nesten) ikke forskjell selv. Takk! Da får jeg se etter fiberbakst. Jeg pleier også å lage deigen løs. Da blir den som smør når jeg baker ut med litt hvetemel. Den er så enkel å arbeide med! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Her holder gutta med Liverpool. Det hjelper nok på at pappan er stor Liverpool-fan.. Min jr er så gammel at den gang han "valgte lag" *host, han gjorde jo ikke det* var det ikke naturlig å holde med Liverpool. Det var ManU, Barcelona, Chelsea eller Real Madrid som vant ting, og Beckham som var stjernen. Liverpoolfan på 12- 15 år har veeeldig ofte en Liverpoolmamma eller pappa... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ''Jeg prøver å få dem til å holde med Liverpool'' Dette blir bare bedre og bedre! Min jr er faktisk oppdratt til at Liverpools supporterutstyr er det eneste som oppbevares innomhus ;S Poden hadde en flott Liverpoolplakat på soverommet. En dag sa han med en spak stemme at det føltes litt feil å ha den der når han holder med ManU. Det var med et tungt hjerte at jeg tok den ned altså. Skal han ha ManU-plakat må han skaffe den selv!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243457886' post='4156451] ''Han er nok helt nede i kjelleren nå...'' Han burde sove i senga si nå! Ikke tusle rundt i kjeller'n ;-) Hilsen alltid pedagogisk korrekte *host* Jeg er ikke hjemme - men telefonen ringte 2140, og da var det snart-åtteåringen som ringte. Hun var ikke i seng nei, og det var heller ikke lillesøstera på 5 år! De hadde kost seg med popcorn sammen med pappaen og virkelig "danset på bordet" når jeg var borte :-) Så det forundrer meg ikke om tiåringen fikk se kampen ferdig.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Her holder gutta med Liverpool. Det hjelper nok på at pappan er stor Liverpool-fan.. Da poden var mindre hadde jeg utrolig stor glede av å sende han til samvær med faren i Liverpooldrakt Han sa at han kunne jo ikke vise seg offentlig med han i de klærne. Selv holder han med Leeds. *Latterkrampe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg er ikke hjemme - men telefonen ringte 2140, og da var det snart-åtteåringen som ringte. Hun var ikke i seng nei, og det var heller ikke lillesøstera på 5 år! De hadde kost seg med popcorn sammen med pappaen og virkelig "danset på bordet" når jeg var borte :-) Så det forundrer meg ikke om tiåringen fikk se kampen ferdig.... Sånn skal det være på spesielle dager! :-) Må innrømme at jeg er litt glad for at ManU fikk seg en på trynet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Min jr er så gammel at den gang han "valgte lag" *host, han gjorde jo ikke det* var det ikke naturlig å holde med Liverpool. Det var ManU, Barcelona, Chelsea eller Real Madrid som vant ting, og Beckham som var stjernen. Liverpoolfan på 12- 15 år har veeeldig ofte en Liverpoolmamma eller pappa... ;-) De som holder med ManU er ofte medgangssupportere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg er ikke hjemme - men telefonen ringte 2140, og da var det snart-åtteåringen som ringte. Hun var ikke i seng nei, og det var heller ikke lillesøstera på 5 år! De hadde kost seg med popcorn sammen med pappaen og virkelig "danset på bordet" når jeg var borte :-) Så det forundrer meg ikke om tiåringen fikk se kampen ferdig.... Hehe. De har altså fest når mamma er borte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243458333' post='4156463] Sånn skal det være på spesielle dager! :-) Må innrømme at jeg er litt glad for at ManU fikk seg en på trynet... ''Må innrømme at jeg er litt glad for at ManU fikk seg en på trynet...'' Du er ikke den eneste! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243458333' post='4156463] Sånn skal det være på spesielle dager! :-) Må innrømme at jeg er litt glad for at ManU fikk seg en på trynet... Den samme snart-åtteåringen ringte meg forresten klokka 6.00 i dag tidlig :-((((((( Gjett om jeg ble sint! Her ligger jeg på fint hotell og trengte ikke våkne før halv åtte - og så ringer den superekstreme morgenfuglen og vekker meg nesten før vanlige fugler har begynt å synge!!!! Og jeg lå i over en time før jeg fikk sove igjen. GRRRR! Jeg har instruert pappaen til å gjemme telefonen i kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ''Må innrømme at jeg er litt glad for at ManU fikk seg en på trynet...'' Du er ikke den eneste! *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hehe. De har altså fest når mamma er borte Ja, de har visst det.... :-) Kosleig det. Jeg fikk forresten være med å synge nattasang for femåringen gjennom telefonen. Det har jeg aldri gjort før! Sjekk svaret mitt til Lotte, hva engelen på snart åtte fant på i morges.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Den samme snart-åtteåringen ringte meg forresten klokka 6.00 i dag tidlig :-((((((( Gjett om jeg ble sint! Her ligger jeg på fint hotell og trengte ikke våkne før halv åtte - og så ringer den superekstreme morgenfuglen og vekker meg nesten før vanlige fugler har begynt å synge!!!! Og jeg lå i over en time før jeg fikk sove igjen. GRRRR! Jeg har instruert pappaen til å gjemme telefonen i kveld. Huff, ikke moro å bli vekket unødvendig tidlig, nei. Men se det positivt: du er elsket og savnet når du er på jobbreise ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Den samme snart-åtteåringen ringte meg forresten klokka 6.00 i dag tidlig :-((((((( Gjett om jeg ble sint! Her ligger jeg på fint hotell og trengte ikke våkne før halv åtte - og så ringer den superekstreme morgenfuglen og vekker meg nesten før vanlige fugler har begynt å synge!!!! Og jeg lå i over en time før jeg fikk sove igjen. GRRRR! Jeg har instruert pappaen til å gjemme telefonen i kveld. *hehe* Ikke verst at hun har lært å bruke telefonen, men må innrømme at jeg selv hadde vært mindre fornøyd. Spesielt om hun kun ringte for å snakke bla-bla 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da poden var mindre hadde jeg utrolig stor glede av å sende han til samvær med faren i Liverpooldrakt Han sa at han kunne jo ikke vise seg offentlig med han i de klærne. Selv holder han med Leeds. *Latterkrampe* ''Da poden var mindre hadde jeg utrolig stor glede av å sende han til samvær med faren i Liverpooldrakt ;)'' Det er mye fint å få i buttons, om han har vokst fra å gå i drakt... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 *hehe* Ikke verst at hun har lært å bruke telefonen, men må innrømme at jeg selv hadde vært mindre fornøyd. Spesielt om hun kun ringte for å snakke bla-bla Jeg BRÅVÅKNET jo, og trodde jeg hadde forsovet meg til kurset, og da jeg hørte at det var henne, spurte jeg hvor mange klokka var. "Den er seks," sier hun sukkersøtt... "GÅ OG LEGG DEG!" ropte jeg tilbake meget grettent..... Hun har kunnet bruke telefonen lenge, og synes det er veldig stas å ringe til meg, Vanligvis er det helt greit, men ikke klokka 6!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 De som holder med ManU er ofte medgangssupportere Og det samme gjelder for supporterne til kjøpelaget Chelsea... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243458602' post='4156471] Huff, ikke moro å bli vekket unødvendig tidlig, nei. Men se det positivt: du er elsket og savnet når du er på jobbreise ;-D Joda, jeg vet det - og denne gangen var de ekstra lei seg da jeg skulle reise, så det var litt tungt å komme seg avgårde. Men dette er siste tur før sommeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.