Gå til innhold

Sommergave til mannlig lærer i 30-årene

Gjest Gave -Hva?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

''Da poden var mindre hadde jeg utrolig stor glede av å sende han til samvær med faren i Liverpooldrakt ;)'' Det er mye fint å få i buttons, om han har vokst fra å gå i drakt... ;-)

''Det er mye fint å få i buttons, om han har vokst fra å gå i drakt... ;-)''

Han er 11 år nå, så jeg kan ikke prakke på han Liverpool lenger :( Hvis du vet om en nettside som har superfeminine drakter til småjenter sier jeg takk :) Jeg ser for meg en topp med skjørt.

Jeg har en superfan i familien som sitter i Liverpooldrakt under hver kamp. Han drikker selvsagt Carslberg i Liverpoolkrus med brikke med riktig logo under kruset. Det hender han har dommerfløyte i kjeften under kampene. Liverpoolsokkene er selvsagt på, i tillegg til annet dill. Kona må holde kjeft. Hvis det andre laget scorer når hun prater får hun skylda, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

26

• kaffepiken

8

• laban

7

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Jeg BRÅVÅKNET jo, og trodde jeg hadde forsovet meg til kurset, og da jeg hørte at det var henne, spurte jeg hvor mange klokka var. "Den er seks," sier hun sukkersøtt...

"GÅ OG LEGG DEG!" ropte jeg tilbake meget grettent.....

Hun har kunnet bruke telefonen lenge, og synes det er veldig stas å ringe til meg, Vanligvis er det helt greit, men ikke klokka 6!!!!!!!

Jeg ble nå mest imponert over at hun kan bruke telefonen og at hun kan klokka ;)

Snuppa på 6 år her er så stolt over at hun kan alfabetet utenat, og jeg må høre det dagen lang.... *Litt lei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Joda, jeg vet det - og denne gangen var de ekstra lei seg da jeg skulle reise, så det var litt tungt å komme seg avgårde. Men dette er siste tur før sommeren.

Legg av deg dårlig samvittighet i allefall :) Mine to minste sutret over at jeg var på shopping uten dem to dager etter hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

''Det er mye fint å få i buttons, om han har vokst fra å gå i drakt... ;-)''

Han er 11 år nå, så jeg kan ikke prakke på han Liverpool lenger :( Hvis du vet om en nettside som har superfeminine drakter til småjenter sier jeg takk :) Jeg ser for meg en topp med skjørt.

Jeg har en superfan i familien som sitter i Liverpooldrakt under hver kamp. Han drikker selvsagt Carslberg i Liverpoolkrus med brikke med riktig logo under kruset. Det hender han har dommerfløyte i kjeften under kampene. Liverpoolsokkene er selvsagt på, i tillegg til annet dill. Kona må holde kjeft. Hvis det andre laget scorer når hun prater får hun skylda, hehe.

Da anbefaler jeg http://shop.kopite.no/ som ligger i ventremargen på http://liverpool.no/CDA/homepg.aspx. :) Her har jeg selv kjøpt både Ponduskalender, håndklær, sekk og t-skjorte, mens Jysk har utstyrt oss med Liverpool sengesett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg ble nå mest imponert over at hun kan bruke telefonen og at hun kan klokka ;)

Snuppa på 6 år her er så stolt over at hun kan alfabetet utenat, og jeg må høre det dagen lang.... *Litt lei*

Det er hun eldste altså, ikke hun på fem år.

De har hatt om klokka i matten i vinter, og hun kan en del, men er ikke helt sikker på alt...

Tror faktisk ikke hun kan alfabetet, unntatt hvis hun synger det.... Lenge siden jeg har hørt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Legg av deg dårlig samvittighet i allefall :) Mine to minste sutret over at jeg var på shopping uten dem to dager etter hverandre.

Jepp, har ikke dårlig samvittighet nå, men det var litt fælt før jeg dro.

Nå skal jeg bare ordne noe greier på pc'en for i morgen, så skal jeg i seng før tolv og sove til KVART på ÅTTE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Det er hun eldste altså, ikke hun på fem år.

De har hatt om klokka i matten i vinter, og hun kan en del, men er ikke helt sikker på alt...

Tror faktisk ikke hun kan alfabetet, unntatt hvis hun synger det.... Lenge siden jeg har hørt det.

Ja, jeg skjønte det var hun eldste :)

Nå har mi lært å hoppe med hoppetau, og hun forventer at jeg skal telle hvert eneste hopp. Det er tydelig at de små ønsker å bli sett og hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg trodde de fleste 7-åringer kunne bruke en telefon? Har da sett yngre tasser med mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg trodde de fleste 7-åringer kunne bruke en telefon? Har da sett yngre tasser med mobil.

Min 6-åring er flink til å svare telefonen, men hun har ikke fått noen stor opplæring i å bruke den. Vi har trent på det en gang, og det syntes hun var kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de beste vaflene har 4 hjerter jeg. Det er noe nostalgisk og hyggelig over dem, dessuten blir det plass til mer syltetøy pr hjerte :-)

Selv har jeg dessverre vaffeljern som lager 5 vafler da.

nostalgisk med 4 hjerter? Du må være veldig ung:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg er så enig så enig :o) ManU er et møkkalag!

Hilsen en usaklig

For meg er det nærmest uforståelig at det går an å ha slike sterke antipatier mot et bestemt fotballag;-)

Skjønner nesten ikke det motsatte heller - couldn't care less! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor liker alle småguttene ManU? Jeg prøver å få dem til å holde med Liverpool, men den biter kun småjentene på. De er oppdratt til å si at Liverpool er det beste laget.

Jeg fulgte ikke så mye med som barn heller, men mener å huske at det da var Liverpool sm gjaldt. Var det ikke der Kevin Keegan var den store helten?

Ser for med skikkelig søttotallssveis med krøller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da poden var mindre hadde jeg utrolig stor glede av å sende han til samvær med faren i Liverpooldrakt ;) Han sa at han kunne jo ikke vise seg offentlig med han i de klærne. Selv holder han med Leeds. *Latterkrampe*

Det der er jo tatt rett ut av Pondus. Så du den stripa der lille Gordon kommer til samvær i ManU-overdel, som Jokke brenner i kjøkkenvasken - og etterpå sier til Gordons mamma at "nei, den er nok i vasken" når hun etterlyser trøya?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker alle småguttene ManU? Jeg prøver å få dem til å holde med Liverpool, men den biter kun småjentene på. De er oppdratt til å si at Liverpool er det beste laget.

I min sønns klasse er det en stor gjeng Liverpool-patrioter. Junior har også latt seg lure med der.

Til forrige jul fikk bestekompisene supporter-vaskekluter. Tror jeg pakket 3 stk Liverpool og én ManU. Alle er jo røde, så det var ganske viktig å holde rede på merkelappene da. Så for meg de to som evt. pakket opp noe de ville oppfattet som svært provoserende, hvis jeg hadde byttet...

Sønnen min er litt svak for Barcelona også, så han var fornøyd i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønns lærer som er på samme alder, får gavekort fra G-sport. I tillegg får han en personlig "minnebok" som elevene har laget hvert sitt bidrag til, siden han skal slutte med den klassen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da poden var mindre hadde jeg utrolig stor glede av å sende han til samvær med faren i Liverpooldrakt ;) Han sa at han kunne jo ikke vise seg offentlig med han i de klærne. Selv holder han med Leeds. *Latterkrampe*

Mulig det er noen feil med navnene nedenfor - jeg har store problemer med å huske navn i RL, så det er godt mulig jeg roter med Pondus-figurene. Gadd ikke å slå opp på persongalleriet, men de fleste (andre) husker nok riktig navn på han som holder med Leeds og guttetassen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Hvor mye skal dere kjøpe for da? Hvis han er veldig singel mangler han kanskje litt av hvert.. Vaffeljern, espressokanne, blender og sånt. Mannfolk er glad i vafler. hehe.

Hahaha, "veldig singel" Morsomt uttrykk;o)

Litt singel, singel, veldig singel og kjempesingel:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Jeg fulgte ikke så mye med som barn heller, men mener å huske at det da var Liverpool sm gjaldt. Var det ikke der Kevin Keegan var den store helten?

Ser for med skikkelig søttotallssveis med krøller!!

Joda, Keege, og klassens kjekkeste gutt Tor, er årsaken til min livslange kjærlighet til Liverpool. Verden er enkel av og til, og så er vi så lett å glede vi fotballsupportere! 9 mnd etter Liverpool slo Milan i Istanbul i 2005 steg fødselsraten med 30 % i Liverpool, og det er ikke tull engang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...