Gå til innhold

Sommergave til mannlig lærer i 30-årene

Gjest Gave -Hva?

Anbefalte innlegg

For meg er det nærmest uforståelig at det går an å ha slike sterke antipatier mot et bestemt fotballag;-)

Skjønner nesten ikke det motsatte heller - couldn't care less! ;-)

''For meg er det nærmest uforståelig at det går an å ha slike sterke antipatier mot et bestemt fotballag;-)

Skjønner nesten ikke det motsatte heller - couldn't care less! ;-)''

Der er jeg også. Like greit, for det holder med _en_ ihuga supporter her i huset. Men det er greit å bruke det bevisst for å få litt goodwill. Er bare å slenge ut en rosende kommentar om Liverpool, så har man full støtte når man 5 minutter senere ymter frampå om noe kjedelig som må gjøres ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

26

• kaffepiken

8

• laban

7

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

nostalgisk med 4 hjerter? Du må være veldig ung:-)

Haha, ja, jeg regner meg hvertfall som ganske ung fremdeles jeg ;-)

Men altså - i min spede barndom på 70-tallet hadde vi et gammelt vaffelhjern som lagde 4 hjerter. Hver gang jeg ser sånne vafler går jeg litt i barndommen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

For meg er det nærmest uforståelig at det går an å ha slike sterke antipatier mot et bestemt fotballag;-)

Skjønner nesten ikke det motsatte heller - couldn't care less! ;-)

''For meg er det nærmest uforståelig at det går an å ha slike sterke antipatier mot et bestemt fotballag;-)

*He he* Også voksne mennesker da. Enkelte blir jo bare verre med åra. Jeg synes det er veldig gøy med sånn elsk/hat. Det er liksom litt tilltatt å være frekk å usaklig når det gjelder fotball. Det ligger intet annet enn moro og underholdning bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg fulgte ikke så mye med som barn heller, men mener å huske at det da var Liverpool sm gjaldt. Var det ikke der Kevin Keegan var den store helten?

Ser for med skikkelig søttotallssveis med krøller!!

''Jeg fulgte ikke så mye med som barn heller, men mener å huske at det da var Liverpool sm gjaldt. Var det ikke der Kevin Keegan var den store helten?''

Ja, det stemmer. For min del begynte det med noen flotte Liverpool-kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det der er jo tatt rett ut av Pondus. Så du den stripa der lille Gordon kommer til samvær i ManU-overdel, som Jokke brenner i kjøkkenvasken - og etterpå sier til Gordons mamma at "nei, den er nok i vasken" når hun etterlyser trøya?

*Hehe*. Nei, den har jeg ikke sett.

Jeg syntes nå at hvis faren ikke ville se han i Liverpooldrakt, så kunne han selv skaffet en med Leeds. Det gjorde han aldri. Det har jo ikke akkurat vært stor etterspørsel av Leedsdrakter de siste årene ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

I min sønns klasse er det en stor gjeng Liverpool-patrioter. Junior har også latt seg lure med der.

Til forrige jul fikk bestekompisene supporter-vaskekluter. Tror jeg pakket 3 stk Liverpool og én ManU. Alle er jo røde, så det var ganske viktig å holde rede på merkelappene da. Så for meg de to som evt. pakket opp noe de ville oppfattet som svært provoserende, hvis jeg hadde byttet...

Sønnen min er litt svak for Barcelona også, så han var fornøyd i går kveld.

Vi må huske å handle julekalendere med Liverpool på til høsten. Du husker kanskje at de var utsolgt sist jul. Jeg har mista linken til websiden pga en totalkræsj på maskina der absolutt alt er tapt. Den er inne til rep nå, så et ørlite håp om at ting dukker opp igjen har jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, "veldig singel" Morsomt uttrykk;o)

Litt singel, singel, veldig singel og kjempesingel:-P

hehe. Det er jo bra å kunne gradere singel da! Da jeg var litt singel hadde jeg nettopp gjort det slutt med en fyr, og da var det uaktuelt med noe nytt på en stund. Så ble jeg litt mer singel etter en god stund, og da ble jeg brått ikke singel i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må huske å handle julekalendere med Liverpool på til høsten. Du husker kanskje at de var utsolgt sist jul. Jeg har mista linken til websiden pga en totalkræsj på maskina der absolutt alt er tapt. Den er inne til rep nå, så et ørlite håp om at ting dukker opp igjen har jeg.

Det var vel http://www.fotballverden.no/ som hadde de kalendrene. Får sjekke når juletrådene starter her i august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det var vel http://www.fotballverden.no/ som hadde de kalendrene. Får sjekke når juletrådene starter her i august...

Jeg sjekket om jeg har konto der, og det har jeg, så du linket til riktig side :) Jeg har lagret nettsiden.

Ja, vi får bestille når juletrådene begynner om et par-tre mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Keege, og klassens kjekkeste gutt Tor, er årsaken til min livslange kjærlighet til Liverpool. Verden er enkel av og til, og så er vi så lett å glede vi fotballsupportere! 9 mnd etter Liverpool slo Milan i Istanbul i 2005 steg fødselsraten med 30 % i Liverpool, og det er ikke tull engang! :)

Og mens han spilte for Hamburg, var det visstnok relativt mange tyske smågutter som fikk navnet Kevin, noe som ikke er et spesielt naturlig fornavn å velge på tysk, fordi de uttaler v som f.

Kevin er jo et rimelig internasjonalt navn, men det var ikke så vanlig å krysse språkgrensene på den måten på 70-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg også. Like greit, for det holder med _en_ ihuga supporter her i huset. Men det er greit å bruke det bevisst for å få litt goodwill. Er bare å slenge ut en rosende kommentar om Liverpool, så har man full støtte når man 5 minutter senere ymter frampå om noe kjedelig som må gjøres ;-)

He he... skjønner det kan ha visse fordeler med en så ihuga fotballidiot i huset ja;-)

jeg har ikke den (lille) fordelen, men jeg har den store fordelen at han ikke sitter klistret ved hver j... fotballkamp som går på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

He he... skjønner det kan ha visse fordeler med en så ihuga fotballidiot i huset ja;-)

jeg har ikke den (lille) fordelen, men jeg har den store fordelen at han ikke sitter klistret ved hver j... fotballkamp som går på TV.

Dette var jo ikke hvilken som helst fotballkamp da....De to største og beste lagene i Europa som barket sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt å synde såpass at jr skal få vafler i matboksen i morgen, i mangel på brød i brødboksen. Mammaen har sett CL- kamp i stedefor å bake... *Kikker ut vinduet etter barnevernet*

''Mammaen har sett CL- kamp i stedefor å bake... *Kikker ut vinduet etter barnevernet*''

Sønnen min synes det er en barnevernssak at vi ikke har Viasat 4 lenger. Den forsvant i en eller annen kanalpakke-omlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo ikke hvilken som helst fotballkamp da....De to største og beste lagene i Europa som barket sammen!

*snoooork*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''jeg har ikke den (lille) fordelen, men jeg har den store fordelen at han ikke sitter klistret ved hver j... fotballkamp som går på TV.''

Det er derfor vi har 2 TVapparater... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "bare" snakk om en liten oppmerksomhet før sommerferien? Synes det foreslåes gaver her som minner meg om avslutningsgaver...

En slik gave skal vel ikke være så dyr/stor? En sommerblomst må da være ok å gi, både til mann og kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

''Mammaen har sett CL- kamp i stedefor å bake... *Kikker ut vinduet etter barnevernet*''

Sønnen min synes det er en barnevernssak at vi ikke har Viasat 4 lenger. Den forsvant i en eller annen kanalpakke-omlegging.

''"Mammaen har sett CL- kamp i stedefor å bake... *Kikker ut vinduet etter barnevernet*"

Sønnen min synes det er en barnevernssak at vi ikke har Viasat 4 lenger. Den forsvant i en eller annen kanalpakke-omlegging.''

Denne mammaen gomler i seg vaffelmatpakke og er tilbøyelig til å være enig med sønnen din. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...