Gå til innhold

Bjørkepollenallergi - ferdig nå?

Gjest Medisinfrie nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Medisinfrie nå?

`Dere andre som bruker medisin kun mot bjørkepollenallergi - har dere gitt dere nå?

Lurer på å kutte ut medisinen til snuppa på 8, men jeg husker jo ikke dette fra år til år når vi gir oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alta eller Kristiansand?

Jeg vet jo ikke hvor du bor (men kanskje i Osloomådet, man gjør gjerne det når man glemmer å si hvor man kommer fra, og spør om noe som er svært avhengig av hvilken landsdel man bor..) ;-)

Du kan se her:

http://www.pollenvarslingen.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medisinfrie nå?

Sjekk pollenvarsel i avisen, da vel. Aftenposter har i hvert fall daglig pollenvarsel.

Beklager spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medisinfrie nå?

Jeg vet jo ikke hvor du bor (men kanskje i Osloomådet, man gjør gjerne det når man glemmer å si hvor man kommer fra, og spør om noe som er svært avhengig av hvilken landsdel man bor..) ;-)

Du kan se her:

http://www.pollenvarslingen.no/

Beklager, en setning falt ut. Vi bor ikke i Oslo, nei.

Takk for link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Medisinfrie nå?

Kommer an på hvor du bor - her har knapt nok sesongen begynt ;)

Beklager, en setning ble borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Beklager spørsmålet.

Hvorfor i all verden beklager du spørsmålet? Det var en helt grei ting å spørre om. At du ikke selv tenkte på å sjekke pollenvarsel gjør da ikke noe, det er for å få sånne tips man spør på dol.

Så ikke vær redd for å spørre om ting en annen gang også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medisinfrie nå?

Hvorfor i all verden beklager du spørsmålet? Det var en helt grei ting å spørre om. At du ikke selv tenkte på å sjekke pollenvarsel gjør da ikke noe, det er for å få sånne tips man spør på dol.

Så ikke vær redd for å spørre om ting en annen gang også :)

Forsto vel Mirabells svar at det var et dumt spørsmål, og det beklager jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar ;-)

Det er godt mulig at Mirabell mente at du burde ha tenkt på å sjekke pollenvarselet selv. Men det er alltid sånn at når man vet løsningen på noe, virker det veldig opplagt.

Så fortsett å stille spørsmål, og å svare andre som lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medisinfrie nå?

Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar ;-)

Det er godt mulig at Mirabell mente at du burde ha tenkt på å sjekke pollenvarselet selv. Men det er alltid sånn at når man vet løsningen på noe, virker det veldig opplagt.

Så fortsett å stille spørsmål, og å svare andre som lurer på noe.

Takk for vennligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall halvert dosen nå. (På meg selv altså) jeg tar vanligvis to tabletter om dagen når det er ekstrem kraftig til moderat spredning.

Skal nok slutte helt om en uke eller to.

Bjørkepollen spres lett med vinden så det kan komme litt fykende fra litt høyere oppe i lia fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medisinfrie nå?

Jeg har ihvertfall halvert dosen nå. (På meg selv altså) jeg tar vanligvis to tabletter om dagen når det er ekstrem kraftig til moderat spredning.

Skal nok slutte helt om en uke eller to.

Bjørkepollen spres lett med vinden så det kan komme litt fykende fra litt høyere oppe i lia fremdeles.

Det er sikkert lurt, ja, å halvere. Vi bort midt mellom soner i pollenvarselet, så jeg er ikke helt sikker på om det er litt eller ingenting fortsatt.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert lurt, ja, å halvere. Vi bort midt mellom soner i pollenvarselet, så jeg er ikke helt sikker på om det er litt eller ingenting fortsatt.

Takk for svar!

Ja heromkring regner jeg med at vi er ca 1-2 uker etter varselet for "Østlandet med Oslo"

-så man må ta høyde for lokale variasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Forsto vel Mirabells svar at det var et dumt spørsmål, og det beklager jeg.''

Sorry, jeg mente ikke at spørsmålet var dumt i det hele tatt, jeg er bare en person som uttrykker meg litt kort og uten ekstra "snikk-snakk" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...