Gjest Medisinfrie nå? Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 `Dere andre som bruker medisin kun mot bjørkepollenallergi - har dere gitt dere nå? Lurer på å kutte ut medisinen til snuppa på 8, men jeg husker jo ikke dette fra år til år når vi gir oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sjekk pollenvarsel i avisen, da vel. Aftenposter har i hvert fall daglig pollenvarsel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alta eller Kristiansand? Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg vet jo ikke hvor du bor (men kanskje i Osloomådet, man gjør gjerne det når man glemmer å si hvor man kommer fra, og spør om noe som er svært avhengig av hvilken landsdel man bor..) ;-) Du kan se her: http://www.pollenvarslingen.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kommer an på hvor du bor - her har knapt nok sesongen begynt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medisinfrie nå? Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sjekk pollenvarsel i avisen, da vel. Aftenposter har i hvert fall daglig pollenvarsel. Beklager spørsmålet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medisinfrie nå? Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg vet jo ikke hvor du bor (men kanskje i Osloomådet, man gjør gjerne det når man glemmer å si hvor man kommer fra, og spør om noe som er svært avhengig av hvilken landsdel man bor..) ;-) Du kan se her: http://www.pollenvarslingen.no/ Beklager, en setning falt ut. Vi bor ikke i Oslo, nei. Takk for link. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medisinfrie nå? Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kommer an på hvor du bor - her har knapt nok sesongen begynt Beklager, en setning ble borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Beklager spørsmålet. Hvorfor i all verden beklager du spørsmålet? Det var en helt grei ting å spørre om. At du ikke selv tenkte på å sjekke pollenvarsel gjør da ikke noe, det er for å få sånne tips man spør på dol. Så ikke vær redd for å spørre om ting en annen gang også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medisinfrie nå? Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvorfor i all verden beklager du spørsmålet? Det var en helt grei ting å spørre om. At du ikke selv tenkte på å sjekke pollenvarsel gjør da ikke noe, det er for å få sånne tips man spør på dol. Så ikke vær redd for å spørre om ting en annen gang også Forsto vel Mirabells svar at det var et dumt spørsmål, og det beklager jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Forsto vel Mirabells svar at det var et dumt spørsmål, og det beklager jeg. Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar ;-) Det er godt mulig at Mirabell mente at du burde ha tenkt på å sjekke pollenvarselet selv. Men det er alltid sånn at når man vet løsningen på noe, virker det veldig opplagt. Så fortsett å stille spørsmål, og å svare andre som lurer på noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medisinfrie nå? Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar ;-) Det er godt mulig at Mirabell mente at du burde ha tenkt på å sjekke pollenvarselet selv. Men det er alltid sånn at når man vet løsningen på noe, virker det veldig opplagt. Så fortsett å stille spørsmål, og å svare andre som lurer på noe. Takk for vennligheten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har ihvertfall halvert dosen nå. (På meg selv altså) jeg tar vanligvis to tabletter om dagen når det er ekstrem kraftig til moderat spredning. Skal nok slutte helt om en uke eller to. Bjørkepollen spres lett med vinden så det kan komme litt fykende fra litt høyere oppe i lia fremdeles. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medisinfrie nå? Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har ihvertfall halvert dosen nå. (På meg selv altså) jeg tar vanligvis to tabletter om dagen når det er ekstrem kraftig til moderat spredning. Skal nok slutte helt om en uke eller to. Bjørkepollen spres lett med vinden så det kan komme litt fykende fra litt høyere oppe i lia fremdeles. Det er sikkert lurt, ja, å halvere. Vi bort midt mellom soner i pollenvarselet, så jeg er ikke helt sikker på om det er litt eller ingenting fortsatt. Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Her er forresten link til bra pollenvarsel fra NAAF: http://www.pollenvarslingen.no/forsiden/varsel.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det er sikkert lurt, ja, å halvere. Vi bort midt mellom soner i pollenvarselet, så jeg er ikke helt sikker på om det er litt eller ingenting fortsatt. Takk for svar! Ja heromkring regner jeg med at vi er ca 1-2 uker etter varselet for "Østlandet med Oslo" -så man må ta høyde for lokale variasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Forsto vel Mirabells svar at det var et dumt spørsmål, og det beklager jeg. ''Forsto vel Mirabells svar at det var et dumt spørsmål, og det beklager jeg.'' Sorry, jeg mente ikke at spørsmålet var dumt i det hele tatt, jeg er bare en person som uttrykker meg litt kort og uten ekstra "snikk-snakk" :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.