Gå til innhold

SFO

Anbefalte innlegg

Gjest Cinderellla
Skrevet

Noen som har barn som går på SFO (kommunalt)??

Hvordan fastsetter de beløpet på hva man skal betale? Går det etter husstandens inntekt eller er det likt for alle? Jeg er nylig skilt og sliter med betalingen til SFO den er like høy som barnehage regningen en gang var da vi hadde samlet høy inntekt..men nå er jo inntekten min MYE mindre etter at jeg ble skilt.. betaler jeg kanskje for mye for SFO lurer jeg på....

Gjest svava
Skrevet

Om du er enslig forsørger kan du søke om stønad til betaling. Da får du dekket 64% av beløpet fra kommunen :)

Skrevet

Beløpet varierer fra skole til skole. Men dersom du ikke har så veldig høy inntekt så kan du søke om stønad til barnepass. Nav.no har info om dette:-) Mener du får dekket over 60% av kostnadene da:-)

Gjest Cinderellla
Skrevet

Om du er enslig forsørger kan du søke om stønad til betaling. Da får du dekket 64% av beløpet fra kommunen :)

Tusen takk for svar begge to :)))

Må nok komme meg en tur på Nav ja..

Jeg har barnet 60% og faren 40% men nå vil han ha 50% så jeg vet ikke hvor lurt det er?? Men jeg kan vel ikke nekte heller..jeg har vel ikke så mye jeg skulle ha sagt der.. Bare så tragisk at mange menn gjør dette KUN pga økonomi...som her er den egentlig grunnen.. : ' (

Gjest sfo arbeider
Skrevet

Hos oss betaler alle det samme for å gå på sfo.

Gjest svava
Skrevet

Hos oss betaler alle det samme for å gå på sfo.

Jeg betaler da det samme som alle andre, men jeg får én gang i måneden innbetalt 64% av beløpet på kontoen min fra kommunen. Ergo betaler jeg bare reelt 26% av beløpet.

Tviler meget sterkt på at det finnes barnehager i Norge hvor ikke ett eneste et barn blir sponset av felleskapet.

Gjest svava
Skrevet

Jeg betaler da det samme som alle andre, men jeg får én gang i måneden innbetalt 64% av beløpet på kontoen min fra kommunen. Ergo betaler jeg bare reelt 26% av beløpet.

Tviler meget sterkt på at det finnes barnehager i Norge hvor ikke ett eneste et barn blir sponset av felleskapet.

Og det er vel en grunn til at jeg ikke er mattelærer også. De resterende 10% setter jeg på sparekonto og venter på lønn i himmelen.

Jeg betaler nok 36% når alt kommer til alt :D

Skrevet

Her er det en fast takst. Man kan velge mellom hel eller halv plass. Halv plass er inntil 15 timer i uka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...