Gå til innhold

når venner har samme navn på ungen

Gjest efexora

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Anne er et fint navn - som minner meg om min første Annedukke :-) Og hun var jo bare kjempesøt:-)

Hva tror du jeg heter da? Det er ikke så mange navn på 4 bokstaver, egentlig.....Hva begynner ditt navn på da? (bare hvis du vil, altså..)

Jeg tenkte straks at du heter Tone, men det kan jo hende jeg tar feil. Det er mange andre navn på fire bokstaver som begynner på T.

Hvis jeg sier antall bokstaver og første bokstav ligger jeg tynt an. Det er ikke så mange navn der.... Det ene navnet er fint og sukkersøtt, og det andre er mitt ;) Det er forresten et par andre navn også i samme gruppe som er fine, men mitt skiller seg negativt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

21

• Colette

17

• morsan

16

• Lotte :o)

15

Mest aktive i denne tråden

Gjest ja si det du

Anne er et fint navn - som minner meg om min første Annedukke :-) Og hun var jo bare kjempesøt:-)

Hva tror du jeg heter da? Det er ikke så mange navn på 4 bokstaver, egentlig.....Hva begynner ditt navn på da? (bare hvis du vil, altså..)

Ikke så mange navn på 4 bokstaver? Det finnes jo en drøss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja si det du

Tone, Tine, Tina, Tuva, The, Tora, Tove.

Aha, du kan ha tenkt på Tone og Tove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte straks at du heter Tone, men det kan jo hende jeg tar feil. Det er mange andre navn på fire bokstaver som begynner på T.

Hvis jeg sier antall bokstaver og første bokstav ligger jeg tynt an. Det er ikke så mange navn der.... Det ene navnet er fint og sukkersøtt, og det andre er mitt ;) Det er forresten et par andre navn også i samme gruppe som er fine, men mitt skiller seg negativt ut.

Jeg heter ikke Tone:-)

OK..jeg skal ikke presse deg mer. For meg vil du alltid være Ane M; i hvert fall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange navn på 4 bokstaver? Det finnes jo en drøss...

Hvis man sier 1. bokstaven og kjønn, så er det ofte ikke så mye å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja si det du

Hvis man sier 1. bokstaven og kjønn, så er det ofte ikke så mye å velge mellom.

Jeg lista jo en del kvinnenavn på fire bokstaver som begynner på T over her, da. Og det finnes helt sikkert enda flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Jeg heter ikke Tone:-)

OK..jeg skal ikke presse deg mer. For meg vil du alltid være Ane M; i hvert fall:-)

Ok, da heter du Tove, men du er også Colette for meg :o)

Hvis du kjenner noen her inne som kjenner meg, så må du bare spørre hva jeg heter :) Jeg er ikke så anonym ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lista jo en del kvinnenavn på fire bokstaver som begynner på T over her, da. Og det finnes helt sikkert enda flere.

T over her.....da sa du faktisk fornavnet mitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja, si det du

T over her.....da sa du faktisk fornavnet mitt :-)

Så da hadde jeg rett i at de to navnene du snakket om var Tone og Tove også, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er jeg med på. Noen dager er man bare mer sårbar enn andre.

Jeg har selv et helt utrolig lite sjarmerende navn. Det er ikke feminint i det hele tatt. Jeg skulle gjerne hete f eks Anne. Det ville passet både alderen og meg :)

Det er ingen i dag som kaller barna for det jeg heter. Jeg tror det aldri kommer på mote igjen, hehe.

Linni? ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjenner noen her inne som kjenner meg, så må du bare spørre hva jeg heter :) Jeg er ikke så anonym ;)

OK:-) Ja, jeg tror kanskje at vi innimellom snakker med felles dol-bekjente. Fornavnet er ikke så mye å holde hemmelig, synes jeg. Hvis man ikke heter Klara da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243632377' post='4157830]

Linni? ;-p

Nå smeller det snart her ;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-) Vet du forresten hvorfor jeg kaller meg Colette? Hun har skrevet en roman som jeg har i min bokhylle som heter "Katten"

Bombe :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

:-) Vet du forresten hvorfor jeg kaller meg Colette? Hun har skrevet en roman som jeg har i min bokhylle som heter "Katten"

Bombe :-(

Det visste jeg ikke. Jeg er nesten flau over å erkjenne at jeg knapt leser bøker :( Føler meg helt utenfor når dere diskuterer bøker her inne.

Men du vet at jeg er glad i katter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke. Jeg er nesten flau over å erkjenne at jeg knapt leser bøker :( Føler meg helt utenfor når dere diskuterer bøker her inne.

Men du vet at jeg er glad i katter :o)

Jeg har heller ikke lest boka:-( Det holder for meg at det er en fransk forfatterinne med et fint navn som skriver om "Katten". Jeg har forresten kjøpt en ny bok nå, som heter "Dewey" som handler om en katt som kom til et bibliotek som kattunge - og bodde der til han døde - 19 år gammel. Sikkert en bok for meg :-) Og man skal visst trenge både 4 og 5 lommetørklær på slutten av boka:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...