Gå til innhold

Tabu følelser i forhold til kjønn på barn.

Gjest lisaMarianne

Anbefalte innlegg

Jeg var aldri en typisk jente-jente da jeg var liten, og jeg likte ikke å pynte meg og gå i kjoler, selv om moren min skulle ønske det. Ellers har det vært mange skuffelser med meg som datter. Det er ikke gitt at hvis du får en jente så vil hun fylle forvetningene dine, bare fordi det er en jente. Alle mennesker er forskjellige.

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

3

• Henrikke67

2

• laban

1

• ....AV

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia

''Jeg gruer meg til gutten min blir større og begynner å interessere seg for biler og gravemaskiner. Jeg føler at jeg aldri kan få det samme båndet med ham som jeg vil kunne få med en datter''

Så du lengter etter å leke med dukker?

Jeg har begge kjønn og skjønner ikke hva du prater om. Jeg har det samme båndet til begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...