Henrikke67 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg var aldri en typisk jente-jente da jeg var liten, og jeg likte ikke å pynte meg og gå i kjoler, selv om moren min skulle ønske det. Ellers har det vært mange skuffelser med meg som datter. Det er ikke gitt at hvis du får en jente så vil hun fylle forvetningene dine, bare fordi det er en jente. Alle mennesker er forskjellige. Godt sagt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 ''Jeg gruer meg til gutten min blir større og begynner å interessere seg for biler og gravemaskiner. Jeg føler at jeg aldri kan få det samme båndet med ham som jeg vil kunne få med en datter'' Så du lengter etter å leke med dukker? Jeg har begge kjønn og skjønner ikke hva du prater om. Jeg har det samme båndet til begge kjønn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.