Dorthe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg liker Olve, Gorm og Gaute, men ingen av guttene mine heter det for alle protesterte. Derfor har de bare kjedelig navn. Hehe, den minste din har da et spesielt navn, jeg husker det ble diskutert, og jeg synes det er kjempefint ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg liker Olve, Gorm og Gaute, men ingen av guttene mine heter det for alle protesterte. Derfor har de bare kjedelig navn. Hehe, den minste din har da et spesielt navn, jeg husker det ble diskutert, og jeg synes det er kjempefint ;o) Gaute er litt kult:) Ja, minstemors navn var en kilde til diskusjon i slekta også Faren min likte veldig godt navnet siden han hadde to tanter som het det samme. Noen syntes nok det ble vel gammeldags, men jeg ser at flere og flere heter dette nå (snart er det vel supermoderne ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Elsa! Jeg synes det er et kjempefint navn uten at jeg verken kan forklare eller forsvare det. Jeg skal ikke ha flere barn, men hvis jeg skulle fått en datter skulle hun hett Elsa:) Elsa er fint 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Bergliot klarer jeg ikke å uttale en gang. Men Ella er fint! Bærgljått Jeg hadde aldri kalt ungen min det navnet, men det er noe som gjør navnet så kult allikevel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Inger er et flott navn, synes jeg :-) Ei lita venninne til mi niese på 3,5 år heter Marry (vet ikke helt hvordan det staves, men det uttales med minst to R'er)... Det har ikke jeg blitt helt vant til :-) Jeg kjenner ei godt voksen dame som heter Mary (Marry). Igrunnen klarer jeg ikke helt å venne meg til engelske navn som blir norskifisert, slik som Jane, Steve, Mary, Kate osv... Brian er derimot et navn jeg liker på den "norske" måten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har fått et fint forhold til navnene Selma, Konstanse og Theodora Selma kjenner jeg flere småjenter som heter:) Datteren min har lagt sin elsk på Konstanse, så jeg ser ikke bort ifra at jeg får et barnebarn med det navnet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243634215' post='4157888] ''Navnet Bergliot'' Hva har du hatt i glasset i kveld? ;-) *HAHA* Jeg synes det er like rart som deg at jeg synes det navnet er kult Hva med Ester da? Det er tøft - og et navn jeg muligens kunne valgt på barnet mitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Selma kjenner jeg flere småjenter som heter:) Datteren min har lagt sin elsk på Konstanse, så jeg ser ikke bort ifra at jeg får et barnebarn med det navnet Selma er kjeks:-( Sorry....to say:-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Selma er kjeks:-( Sorry....to say:-/ Det var det før jeg ble kjent med to søte, små Selma'er 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det var det før jeg ble kjent med to søte, små Selma'er Ok:-) Vi kommer nok aldri til å bli enige om den saken:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nmwtfia Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg kjenner ei godt voksen dame som heter Mary (Marry). Igrunnen klarer jeg ikke helt å venne meg til engelske navn som blir norskifisert, slik som Jane, Steve, Mary, Kate osv... Brian er derimot et navn jeg liker på den "norske" måten skiftet navn som voksen,til et engelsk navn...men men,har etterhvert vendt meg til at her i norge uttales det annerledes. så nå tyr jeg til den varianten i offentlige sammenhenger,for å slippe å stave navnet mitt gang på gang:P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nmwtfia Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 *HAHA* Jeg synes det er like rart som deg at jeg synes det navnet er kult Hva med Ester da? Det er tøft - og et navn jeg muligens kunne valgt på barnet mitt. esther likte jeg egentlig ikke,men etter å ha blitt kjent med en flott dame med det navnet,så endres det nok.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isirkel Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 *HAHA* Jeg synes det er like rart som deg at jeg synes det navnet er kult Hva med Ester da? Det er tøft - og et navn jeg muligens kunne valgt på barnet mitt. Ester i Bibelen ble utsatt for incest, så det kunne jeg aldri kalt datteren min. Syntes det var tøft helt til jeg fikk vite det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Skjønner hva du mener:-) Jeg har en liten "crush" på både Brynhild (!) og Margit, men jeg tror kanskje det er fordi jeg har hatt noen oldtanter som het det og som jeg husker med varm glede:-) Spesielt Margit, det ønsket jeg at min datter skulle hete, men mannen min la ned veto tvert:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243634628' post='4157895] Ella er kult! Ja, Ella er vel et veldig trendy navn for tiden, det er kort og ender på -a. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 *HAHA* Jeg synes det er like rart som deg at jeg synes det navnet er kult Hva med Ester da? Det er tøft - og et navn jeg muligens kunne valgt på barnet mitt. Ester er stilig nvan! Det kunne jeg ha valgt faktisk..... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg skulle skrive Bergljot jeg også! Helt sant. ) Selv om jeg får grøssninger ved tanke på barne-tv med Bergljot Engeset for tusen år siden så er det noe ved det navnet jeg liker. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg kjenner ei godt voksen dame som heter Mary (Marry). Igrunnen klarer jeg ikke helt å venne meg til engelske navn som blir norskifisert, slik som Jane, Steve, Mary, Kate osv... Brian er derimot et navn jeg liker på den "norske" måten Brian på norsk er helt fryktelig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Molly, jeg liker Molly. Det er overhode ikke i den kategori navn jeg pleier å like, men av en eller annen grunn så liker jeg det altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Marry og Harry!!!! Nå fikk du meg til å le :-DDDD Jeg kjenner faktisk et ektepar som heter 99% av den kombinasjonen :-) Svigerforeldrene mine heter Ronnie og Doris. Og det er helt sant. (Men navnene deres er ikke harry i England, der de befinner seg, bare gammelmodige...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.