alwaysme Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Det er jo naturlig at voksne "bryr seg" om barna og hvordan de går kledd? Men det motsatte burde overhodet ikke være en aktuell situasjon, spør du meg. Jeg synes det er skummelt hvordan små barn i dag skal karakteriseres som meningsberettigede i enhver sammenheng:-( Noe burde de faktisk få beskjed om at de ikke har noe med. Synes jeg da:-) Det er jeg enig i, og de får beskjed, tro meg. Men vi er visst inne i en veldig uheldig spiral her i gården, med mye utrivelig og ukoselig stemning og dertil munnbruk.... ppt er koblet inn for å si det enkelt. 0 Siter
også en mor Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Det er jo naturlig at voksne "bryr seg" om barna og hvordan de går kledd? Men det motsatte burde overhodet ikke være en aktuell situasjon, spør du meg. Jeg synes det er skummelt hvordan små barn i dag skal karakteriseres som meningsberettigede i enhver sammenheng:-( Noe burde de faktisk få beskjed om at de ikke har noe med. Synes jeg da:-) Well spoken! Er så enig så enig 0 Siter
Gjest seriøst spm Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Jeg tror jeg skal svare deg på pm jeg ;o) Hmm. Nå begynner jeg å lure på om jeg har misset én funksjon her på dol? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Hmm. Nå begynner jeg å lure på om jeg har misset én funksjon her på dol? Annet forum hvor både togli og jeg er som har pm mulighet 0 Siter
laban Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Fnis, datteren min hadde aldri kommet til å nevne meg og mine klesvaner i samme setning som "klassisk eleganse". "Den var stygg, men veldig deg", er en type kommentar hun kan komme med hvis jeg kjøper f.eks. ny genser... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.