Gjest Melona36 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hva gjør jeg? Han nekter fordi han vil heller dra ut og bade. Jeg synes det er vanlig høflighet å gå i bursdag når en er bedt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du sender ham i bursdag selvsagt. Noe annet hadde for det første vært uhøflig, for det andre stygt gjort overfor bursdagsbarnet. For det tredje er niåringer store nok til å bli introdusert for den av livets harde realiteter som sier at av og til kan man ikke velge på øverste hylle hva man vil gjøre til enhver tid... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du gir ham ikke valget om å bade eller dra i bursdag. Drar han ikke i bursdag blir det heller ikke bading (evt kan dere bade etter bursdagen?). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Naturligvis skal han i bursdag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melona36 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du gir ham ikke valget om å bade eller dra i bursdag. Drar han ikke i bursdag blir det heller ikke bading (evt kan dere bade etter bursdagen?). Det var det jeg sa. Han er så sur, ass! :-( Han får bare være sur. Bursdag i dag og i morgen. Men sånn er livet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Gir ham valget mellom å være hjemme (uten tv, playstation, data etc) og å gå i bursdagen. Man dropper ikke bursdager fordi man heller vil gjøre noe annet, særlig ikke når det er ting det blir mange flere anledninger til å gjøre senere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det var det jeg sa. Han er så sur, ass! :-( Han får bare være sur. Bursdag i dag og i morgen. Men sånn er livet! Enig med deg! Du har uansett gjort det riktige her Problemet med dagens barn er at de kan forhandle seg til alt mulig. Det er masse lærdom i å vite at noen ting skal man bare gjennomføre, uansett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melona36 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Enig med deg! Du har uansett gjort det riktige her Problemet med dagens barn er at de kan forhandle seg til alt mulig. Det er masse lærdom i å vite at noen ting skal man bare gjennomføre, uansett Aaaah! Jeg er så svak, ass! Men det blir bursdag ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvis han absolutt ikke vil ville jeg snakket med han om hvordan han ville synes det var hvis noen han hadde bedt akkurat da ikke ville komme i bursdagen hans? Hvis han fortsatt ikke ville ville jeg sagt at han fikk bli hjemme og ik dra å bade men at han kunne bli hjemme fra bursdagen altså.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 En 9-åring bør få bestemme selv. Men å avlyse i siste liten synes jeg ikke er OK. I vert fall ikke dersom få barn er bedt. Da kan bursdagen bli veldig stusselig for bursdagsbarnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nå er vel saken avgjort forlengst, men jeg er også enig med deg. Jeg synes AAA uttrykte det fint nedenfor her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.