Rith Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Poster dette her på småbarn selv om det sikkert bør være under graviditet, men de som er her har vel stort sett greie på dette. Når jeg var hos legen på Tirsdag hadde hodet fortsatt ikke festet seg, har termin om to uker og skal inn til keisersnitt om noen dager. Hvor lang tid kan det ta før hodet fester seg og til fødselen starter? Kan den starte uten at hodet har festet seg? Føler egentlig ingen nedtrykksfølelse, men det bør jo feste seg snart? Føler meg noenlunde trygg på at det ikke skjer noe før jeg skal inn, men om noe skulle skje får jeg det bråtravelt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hodet festet seg ikke før fødselen til mitt barn. Han ble født et par uker etter termin også, da... Men alt var ok, og gikk greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hodet festet seg ikke før fødselen til mitt barn. Han ble født et par uker etter termin også, da... Men alt var ok, og gikk greit. Eh... Kanskje skrive ferdig før man trykker send. Ei venninne som gikk gravid samtidig opplevde at barnet festet seg flere uker før fødsel, så du trenger ikke få det travelt heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg gikk to uker over termin, og gikk til masse kontroller siste fire ukene fordi frøkna lå med rompa ned. To dager før termin snudde hun seg riktig vei, men da jeg kom inn til fødsel med rier lå hun fortsatt alt for langt opp, i følge jordmor, så hun mente at dette kom til å ta laaaang tid. Men det hele var over på ca 9 timer, noe som for meg var min fjerde, korteste og letteste fødsel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg mener å ha lest at fødselen kan starte uten at hodet har festet seg. Da bør man visst også legge seg ned og fraktes liggende til sykehuset for at ikke navlestrengen skal komme i klem? Er ikke helt sikker på det siste der, sjekk det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg mener å ha lest at fødselen kan starte uten at hodet har festet seg. Da bør man visst også legge seg ned og fraktes liggende til sykehuset for at ikke navlestrengen skal komme i klem? Er ikke helt sikker på det siste der, sjekk det! Det er hvis vannet går, før man kommer til sykehus, og det gjelder alle fødsler. Og det er nettopp som du sier, for å hindre navlestrengsfremfall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 jeg fikk beskjed at jordmor at hodet var festet tre uker før termin, men da fødselene var i gang sa jordmora at hodet ikke var ordentlig festet ennå.. Men jeg fødte vaginalt, uten problemer allikevel Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.