Gjest Snart alenemor Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Adrian? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Adrian er et fint og velklingende navn, som er kommet på mote i de siste årene. Iflg. http://www.ssb.no/navn/ Du søkte på mannsnavnet: Adrian Det er 6245 menn som har Adrian som første fornavn. Det er 5175 menn som har Adrian som eneste fornavn. Leser du på linken vi du se at 1,5% av alle guttebarn født i ett av de første årene i 2000 tallet ble kalt Adrian. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopydooo Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Synes det er kjempefint! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Pent! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det er et fint navn, men han vil dele navn med svært mange andre. Jeg har en datter med et svært vanlig navn (hun fikk navnet før populariteten eksploderte), og idag er jeg veldig glad vi valgte å gi henne et andre fornavn også. Mange omtaler henne ved begge navn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Tja, sånn passe syns jeg. Jeg tenker f.eks på at han nok ikke vil klare å si sitt eget navn før han begynner på skolen.... ;-) Vi har bevisst styrt unna navn med R i, delvis pga skarring hos far og han ville helt bestemt ikke ha navn med R i på ungene. Men sånt er jo alltid en smakssak!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Liker det ikke særlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg synes det er kjempefint, men jeg kjenner til en i tiårsalderen med det navnet, så han er det navnet for meg - han kler det knallgodt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg liker det veldig godt, og hadde det som en favoritt dersom Datra hadde blitt en gutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 I utgangspunktet er det et fint navn, men det er så oppbrukt. Ellers har vi jo Adrian Mole og Adrian Posepilt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg syns det er fint,ikke noe jeg ville ha kalt min sønn. Men smaken er som baken. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart 35 år :-) Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Liker det godt. Liker ikke så godt de navnene som er populære nå. Sånn som: Ravn og Birk og sånne navn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mimi le clown Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har aldri vært så begeistret for det navnet. Jeg kjenner flere som heter det, men det hjelper ikke. Det blir litt for jålete for meg, og jeg får litt feminine vibber av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liker det ikke Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nei, ikke no særlig. Litt feminint og dællete, sorry Men smaken er som baken da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg er ikke så begeistret for det navnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til 2 gutter(01og08) Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har aldri vært så begeistret for det navnet. Jeg kjenner flere som heter det, men det hjelper ikke. Det blir litt for jålete for meg, og jeg får litt feminine vibber av det. Gutten min heter det og han er langt fra femi :-) Mere gutt enn han skal du lete lenge etter :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ok, men veldig oppbrukt. Ikke noe jeg ville valgt selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg synes det er veldig fint jeg, men er kanskje litt mye brukt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg syns det er litt femi, for å være ærlig. Men smaken er som baken, og alt det der. Godt at alle ikke liker samme navnene - Det hadde vært kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liker det ikke Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Gutten min heter det og han er langt fra femi :-) Mere gutt enn han skal du lete lenge etter :-) Men nå var det vel ingen som mente at guttene ble femi av navnet, men at navnet i seg selv er litt femi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.