Gå til innhold

I dag er jeg faktisk 10 uker uti svangerskapet!

ingoen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Må bare meddele dere at jeg er 10 uker i dag! Bare 13 dager igjen før jeg er ferdig med den første kritiske fasen..

Var på UL forrige tirsdag, og så da en meget sprellende og levende baby, så nå har jeg faktisk litt tro på at dette kan resultere i en frisk baby født til termin! (mistet 3 stk,født 2 friske barn) Herlig!

Måtte bare dele gleden med dere her inne!

Lykkelig klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så deilig å høre slikt:-) Lykke til videre. Jeg har selv mistet en, så jeg vet at det kan være tøft. Men med 10 uker unnagjort og uten noen tegn til problemer, så går det nok helst bra:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for oppmuntringer og heiarop, folkens!

Jeg føler meg ganske optimistisk og satser virkelig på at det går på skinner resten av svangerskapet - så får jeg heller ta nedturen _viss_ den kommer..

I dag er jeg faktisk ferdig med 1/4 av svangerskapet..det er ikke dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...