Gå til innhold

sta 4åring LOL :-)

brilleslangen

Anbefalte innlegg

brilleslangen

Jeg har en skikkelig sta 4åring, men akkurat nå sitter jeg bare og humrer for meg selv. Vi er hjemme i dag og fireåringen sitter og spiller spill på dataen. Det kommer opp en tegning av noe ho skal "bygge", og ho har et visst antall deler tilgjengelig. Noen deler har ho bruk for andre deler ikke. datastemmen gir tilbakemelding på om det blir riktig, eller om delen havner på feil sted, eller om delen ikke skal brukes i det hele tatt. Ganske kurant egentlig. Så begynner ho. stemmen sier"den delen har du ikke bruk for" "Jo" sier ho og trykker en gang til. "Du trenger ikke den delen" sier stemmen. "Jo" sier fireåringen og trykker på nytt. "Prøv en annen del" sier dataen. Ho trykker en gang til. Stemmen sier enda en gang" den delen har du ikke bruk for" firåringen begynner å bli irritert,og sier "JO DA" og prøver enda en gang.Stemmen sier "du trenger ikke den delen, prøv med en annen" Da bryter mammaen inn og sier" Jeg tror nok ho som snakker på dataen har rett om at den delen ikke skal være med. Prøv med en annen du. Deretter gikk det bra noen minutter før firåringen på nytt begynte å krangle med dataen om hvilke deler det var bruk for. Det var jo faktisk litt morsomt å sitte å høre på (ikke fullt like gøy når det er meg ho krangler med) Men snakk om å være sta da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min datter er veldig lydig av seg da hun spilte jul i svingen på dataen.

Maskinen sa: Nå kan du skrive ut.

Og min datter skrev ut og skrev.

Vi sa at hun ikke måtte skrive ut så masse,men da svarte hun at Jo det måtte hun. Maskinen sa nemlig det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Min datter er veldig lydig av seg da hun spilte jul i svingen på dataen.

Maskinen sa: Nå kan du skrive ut.

Og min datter skrev ut og skrev.

Vi sa at hun ikke måtte skrive ut så masse,men da svarte hun at Jo det måtte hun. Maskinen sa nemlig det. :-)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...