Gjest Anonym for anledningen ;o) Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jenta på 6 år er veldig jente-jente, opptatt av prinsesser og rosa stæsj. Hun har sjelden eller aldri bannet eller hatt grov munnbruk. Derfor ble jeg litt overrasket her om dagen, da hun satt og gjentok denne "regla": "Hvor mange hår på balla har DU? Hvor mange hår på balla har DU?...." (i elle-melle tonefall) :oD Jeg klarte ikke å la være å le, og lurte på hvor i all verden hun hadde fått det der fra. Det var visst en større gutt som hadde lært henne det. De hadde brukt det som elle-melleregle for å velge hvem som skulle telle først på boksen går. ) Det er liksom ikke det du forventer skal komme ut av munnen på Prinsesse Dilledalle. ;o) PS! Jeg forklarte hva balle er for noe og at hun ikke skulle si det mer. *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hehe, skjønner godt at du lo da ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svava Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Søt historie 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg ser det for meg - herlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 *Haha* Festlig... Selv om jeg kanskje ikke ville ledd like godt om det var min 6-åring som sa det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 LOL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.