Gjest Barnslig gave? Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er bøkene om disse to for barnslige for ei som blir 7-åring? 1. klassingen er bedt i bursdag, og dette er den eneste gaven jeg har "på luringen". Alternativet er penger, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tror nok jeg ville gått for penger, her ja.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barnslig gave? Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvilken aldersgruppe passer de best for, de bøkene? Både 1. og 2. klassingen min liker å lese de bøkene, men de er sikkert litt barnslige for alderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barnslig gave? Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tror nok jeg ville gått for penger, her ja.... Hvilken aldersgruppe passer de best for, de bøkene? Både 1. og 2. klassingen min liker å lese de bøkene, men de er sikkert litt barnslige for alderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvilken aldersgruppe passer de best for, de bøkene? Både 1. og 2. klassingen min liker å lese de bøkene, men de er sikkert litt barnslige for alderen. På bokkilden står det (på lydboka i alle fall) at de passer for barn fra 3-5 år. Det betyr jo ikke at ikke større barn også kan like dem, men det er nok ikke spes. kult å få dem i bursdagsgave for en sjuåring, tenker jeg. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3697173 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barnslig gave? Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 På bokkilden står det (på lydboka i alle fall) at de passer for barn fra 3-5 år. Det betyr jo ikke at ikke større barn også kan like dem, men det er nok ikke spes. kult å få dem i bursdagsgave for en sjuåring, tenker jeg. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3697173 Takk, du reddet oss nok fra en pinlig opplevelse. Penger er lagt i konvolutten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tror nok boka er bedre egnet for yngre barn enn en 7-åring. Tror nok jeg heller ville gitt penger da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg ville ikke gitt dem til en 7-åring nei, de er mer for 3-6 års-stadiet synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barnslig gave? Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg ville ikke gitt dem til en 7-åring nei, de er mer for 3-6 års-stadiet synes jeg. Gav penger, ja, takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barnslig gave? Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tror nok boka er bedre egnet for yngre barn enn en 7-åring. Tror nok jeg heller ville gitt penger da. Gav penger, ja, takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mine hadde nok syntes det var litt barnslig i den alderen. 3-åringen min elsker Karsten og Petra-bøkene nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barnslig gave? Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mine hadde nok syntes det var litt barnslig i den alderen. 3-åringen min elsker Karsten og Petra-bøkene nå. Det ble penger, takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.