Gå til innhold

Løveungen og frøken kanin

Gjest Barnslig gave?

Anbefalte innlegg

Gjest Barnslig gave?

Er bøkene om disse to for barnslige for ei som blir 7-åring?

1. klassingen er bedt i bursdag, og dette er den eneste gaven jeg har "på luringen". Alternativet er penger, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Barnslig gave?

Hvilken aldersgruppe passer de best for, de bøkene? Både 1. og 2. klassingen min liker å lese de bøkene, men de er sikkert litt barnslige for alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnslig gave?

Tror nok jeg ville gått for penger, her ja....

Hvilken aldersgruppe passer de best for, de bøkene? Både 1. og 2. klassingen min liker å lese de bøkene, men de er sikkert litt barnslige for alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bokkilden står det (på lydboka i alle fall) at de passer for barn fra 3-5 år. Det betyr jo ikke at ikke større barn også kan like dem, men det er nok ikke spes. kult å få dem i bursdagsgave for en sjuåring, tenker jeg.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3697173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnslig gave?

På bokkilden står det (på lydboka i alle fall) at de passer for barn fra 3-5 år. Det betyr jo ikke at ikke større barn også kan like dem, men det er nok ikke spes. kult å få dem i bursdagsgave for en sjuåring, tenker jeg.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3697173

Takk, du reddet oss nok fra en pinlig opplevelse.

Penger er lagt i konvolutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Tror nok boka er bedre egnet for yngre barn enn en 7-åring. Tror nok jeg heller ville gitt penger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnslig gave?

Jeg ville ikke gitt dem til en 7-åring nei, de er mer for 3-6 års-stadiet synes jeg.

Gav penger, ja, takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnslig gave?

Tror nok boka er bedre egnet for yngre barn enn en 7-åring. Tror nok jeg heller ville gitt penger da.

Gav penger, ja, takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hadde nok syntes det var litt barnslig i den alderen. 3-åringen min elsker Karsten og Petra-bøkene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnslig gave?

Mine hadde nok syntes det var litt barnslig i den alderen. 3-åringen min elsker Karsten og Petra-bøkene nå.

Det ble penger, takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...