puttelulle Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har du/ungene dine lest disse bøkene? Hvor gamle var/er ungene? Og likte de dem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vi har bare lest den første, og ungene (og jeg) elsket den! Ungene var 7 og 8 når vi leste den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elsker den første! Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mine går i 1. og 2. klasse, og vi er omtrent midtveis i den med prompepulveret. De elsker boka! (Begge er jenter, om det har noe å si.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gutten min fikk lest Doktor Proktors Prompepulver høyt for seg da han gikk i første, og elsket den! Nå i andre har han lest den flere ganger selv - og kommer sikkert til å lese den igjen :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg leser prompepulverboka for guttungen som straks blir 10 år nå faktisk. Han synes den er kjempemorsom, og skal ønske seg neste bok i bursdagsgave sier han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Guttungen leste den første i fjor, da var han 9. Den andre leste han nå i år. Han elsket dem, begge to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vi har lest den første og hørt den andre på lydbok. Vi hørte den andre på lydbok i vinterferien, den tar like lang tid som å kjøre Oslo - Melhus:-) Gøy for både voksne og barn (8 og 10år). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Snuppa og pappa'n leste den når hun var 10, og jeg måtte lese den selv etterpå, for jeg ville vite hva de lo så av:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Vi leste den første høyt for tredjeklassingen i fjor. Det var greit nok, men ingen stor suksess her i heimen. Jeg syntes den var kjedelig og likte den slett ikke. Far i huset elsket den. Åtteåringen syntes den var sånn passe, litt morsom, men ikke fantastisk. Jeg har lest den andre boka for meg selv, og måtte faktisk tvinge meg gjennom den. Jeg likte den ikke i det hele tatt, og vi har ikke lest den for tredjeklassingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Supert!:-) Takk for at dere tok dere tid!!!! Da skal jeg begynne å lese Prompepulver-boka til 3.klassingene mine!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.