Gå til innhold

Doktor Proktor-bøkene

puttelulle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elsker den første!

Mine går i 1. og 2. klasse, og vi er omtrent midtveis i den med prompepulveret. De elsker boka!

(Begge er jenter, om det har noe å si.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Gutten min fikk lest Doktor Proktors Prompepulver høyt for seg da han gikk i første, og elsket den!

Nå i andre har han lest den flere ganger selv - og kommer sikkert til å lese den igjen :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser prompepulverboka for guttungen som straks blir 10 år nå faktisk.

Han synes den er kjempemorsom, og skal ønske seg neste bok i bursdagsgave sier han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Guttungen leste den første i fjor, da var han 9. Den andre leste han nå i år. Han elsket dem, begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har lest den første og hørt den andre på lydbok. Vi hørte den andre på lydbok i vinterferien, den tar like lang tid som å kjøre Oslo - Melhus:-) Gøy for både voksne og barn (8 og 10år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa og pappa'n leste den når hun var 10, og jeg måtte lese den selv etterpå, for jeg ville vite hva de lo så av:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Vi leste den første høyt for tredjeklassingen i fjor. Det var greit nok, men ingen stor suksess her i heimen. Jeg syntes den var kjedelig og likte den slett ikke. Far i huset elsket den. Åtteåringen syntes den var sånn passe, litt morsom, men ikke fantastisk.

Jeg har lest den andre boka for meg selv, og måtte faktisk tvinge meg gjennom den. Jeg likte den ikke i det hele tatt, og vi har ikke lest den for tredjeklassingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!:-) Takk for at dere tok dere tid!!!! Da skal jeg begynne å lese Prompepulver-boka til 3.klassingene mine!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...