Widder Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei, dattera vår på 7 har fått flere små vorter, på benet, armen... Det er ikke fotvorter. Må vi til lege med dette, evt. hva kan hun få av botemiddel der? Salve? Er denne i så fall reseptbelagt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det høres ut som om hun har fått molusker. Det trenger ikke å behandles med mindre de blir plagsomt mange eller store. De forsvinner av seg selv etterhvert, men det kan ta lang tid (måneder). Søk på molusker og du finner sikkert masse info om det. Og bilder, så du kan se om det er dette hun har. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Min femåring har mollusker - og de har blitt veldig mange nå - sikkert 20-30 stk på magen og siden, og litt på ene låret. Jeg tok henne med til lege for ca en måned siden (da var det færre), og fikk beskjed om at det ikke var noe å gjøre med dem. De kan være der inntil to år! Nå er de imidlertid litt mer hissige og røde, i forhold til for en måned siden. Hun klør litt på dem også.... Kjipt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Min femåring har mollusker - og de har blitt veldig mange nå - sikkert 20-30 stk på magen og siden, og litt på ene låret. Jeg tok henne med til lege for ca en måned siden (da var det færre), og fikk beskjed om at det ikke var noe å gjøre med dem. De kan være der inntil to år! Nå er de imidlertid litt mer hissige og røde, i forhold til for en måned siden. Hun klør litt på dem også.... Kjipt! Mine barn har også mollusker.....har hatt det i over et år. Men jeg leste og har prøvd at viss du klemmer ut den hvite prikken i midten på mollusken så vil mollusken forsvinne.Men det er ikke ofte jeg får skvist de ut da....er vel sikkert ikke særlig behagelig nei. Leste også i et ukeblad om en homøpat som brukte homøpat medisin calsium carb for å bli kvitt molluskene. Kan være verdt et forsøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.