BMS! Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skjønner jeg må ta meg en titt på denne neste gang jeg er ute å snuser på vogn ;-) Tydelig en favoritt hos fler Hadde ikke sett for meg en firehjuling, hadde trehjul sist, men får ta en ekstra titt nå ;-) Og ja, der glemte jeg å endre nicket mitt, så da ble det ofentlig at jeg har en baby i magen, som komme i august, for di som kjenner meg her inne :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Og ja, der glemte jeg å endre nicket mitt, så da ble det ofentlig at jeg har en baby i magen, som komme i august, for di som kjenner meg her inne :-D Gratulerer, så spennende! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gratulerer, så spennende! Takk takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skjønner jeg må ta meg en titt på denne neste gang jeg er ute å snuser på vogn ;-) Tydelig en favoritt hos fler Hadde ikke sett for meg en firehjuling, hadde trehjul sist, men får ta en ekstra titt nå ;-) Den er solid, har god plass til barnet og god fjæring. Comfort, rett og slett! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Husk også å tenke på om du har noen bestemte meninger om regulerbarhet på fotbrettet og hvilken vei barnet skal sitte i sportsvognen. Emmaljunga og Simo sine kombi- og duovogner er stabile og romslige, men de er tunge å trille med barn over 1 år oppi, syns jeg. Dessuten er de tunge å løfte og tar stor plass i bilen. OTH og TFK er forovervendte som sportsvogner. TFK har markedets største bag, mener jeg, og også regulerbart fotbrett. OTH får kritikk for liten bag og jeg mener også den bør tåle kritikk for kun forovervendt og dårlig sittestilling for barn mellom 6 mnd og 1 år. Teutonia S3 har god kvalitet, kan snus begge veier som sportsvogn og har regulerbart fotbrett. Den er noe mindre stabil enn oth som trehjuling og også noen kg tyngre. Jeg har begge, så jeg vet det. S3 er perfekt etter bagperioden. Quinny 3XL har jeg høyrt utrolig mye negativt om, da på kvalitet, størrelse og stabilitet. Den perfekte vogn finnes ikke i mine øyne, men om en kombinerer et par, så er en ikke langt unna c",) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Husk også å tenke på om du har noen bestemte meninger om regulerbarhet på fotbrettet og hvilken vei barnet skal sitte i sportsvognen. Emmaljunga og Simo sine kombi- og duovogner er stabile og romslige, men de er tunge å trille med barn over 1 år oppi, syns jeg. Dessuten er de tunge å løfte og tar stor plass i bilen. OTH og TFK er forovervendte som sportsvogner. TFK har markedets største bag, mener jeg, og også regulerbart fotbrett. OTH får kritikk for liten bag og jeg mener også den bør tåle kritikk for kun forovervendt og dårlig sittestilling for barn mellom 6 mnd og 1 år. Teutonia S3 har god kvalitet, kan snus begge veier som sportsvogn og har regulerbart fotbrett. Den er noe mindre stabil enn oth som trehjuling og også noen kg tyngre. Jeg har begge, så jeg vet det. S3 er perfekt etter bagperioden. Quinny 3XL har jeg høyrt utrolig mye negativt om, da på kvalitet, størrelse og stabilitet. Den perfekte vogn finnes ikke i mine øyne, men om en kombinerer et par, så er en ikke langt unna c",) Tusen takk for langt og godt svar :-) Nå sitter jeg å vurderer om jeg skal ta meg turen til barnashus eller ikke..... Ha en flott ettermiddag/kveld :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Og ja, der glemte jeg å endre nicket mitt, så da ble det ofentlig at jeg har en baby i magen, som komme i august, for di som kjenner meg her inne :-D Engangsnick fra de faste har en tendens til å bli avslørt om tråden blir stor nok.. :-) Gartulerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Engangsnick fra de faste har en tendens til å bli avslørt om tråden blir stor nok.. :-) Gartulerer! Tusen takk :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har en Teutonia Fun og er fantastisk fornøyd med den. Går greit inn i bilen, sittedelen kan snus, 4 hjul, men sving på de to foran så den er super i butikker og andre steder det er trangt, god å trille og ungene trives veldig godt i den, plass til forbløffende mye bagasje. Alle tekstiler kan tas av vogn-skjelettet og vaskes ved behov. Nå som jeg har en 1-åring og ei på snart 4 har jeg også oppdaget at det faktisk er sitteplass til begge når jeg legger ned ryggen og lar kalesjen fungere som rygg (er uansett bare aktuelt på korte strekninger, men forutsetter at ungene er venner og vel forlikte ). Men muligens litt kort liggedel om ungene vokser fort, jeg har heller ikke brukt bagdelen så den har jeg ikke erfaring med. Lykke til med svangerskapet og valg av vogn - det er jo stor stas begge deler 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Og ja, der glemte jeg å endre nicket mitt, så da ble det ofentlig at jeg har en baby i magen, som komme i august, for di som kjenner meg her inne :-D Gratulerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Og ja, der glemte jeg å endre nicket mitt, så da ble det ofentlig at jeg har en baby i magen, som komme i august, for di som kjenner meg her inne :-D Gratulerer :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til ettåring Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har Easywalker sky og er fornøyd med den. Lett å løfte, legge sammen og superlett å trille. Lett å trille både på kjøpesenter og i skogen. Hadde ikke orket et digert tungt dråg til å drasse inn og ut av bilen og syns det er utrolig godt å bare kunne svinse den rundt når jeg skal snu, slipper å dytte ned håndtaket og tvinge vogna rundt slik som en må med store, tunge firhjulinger. Det negative med denne vogna er liten oppbevaringsplass under vogna, ellers er jeg veldig fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Husk også å tenke på om du har noen bestemte meninger om regulerbarhet på fotbrettet og hvilken vei barnet skal sitte i sportsvognen. Emmaljunga og Simo sine kombi- og duovogner er stabile og romslige, men de er tunge å trille med barn over 1 år oppi, syns jeg. Dessuten er de tunge å løfte og tar stor plass i bilen. OTH og TFK er forovervendte som sportsvogner. TFK har markedets største bag, mener jeg, og også regulerbart fotbrett. OTH får kritikk for liten bag og jeg mener også den bør tåle kritikk for kun forovervendt og dårlig sittestilling for barn mellom 6 mnd og 1 år. Teutonia S3 har god kvalitet, kan snus begge veier som sportsvogn og har regulerbart fotbrett. Den er noe mindre stabil enn oth som trehjuling og også noen kg tyngre. Jeg har begge, så jeg vet det. S3 er perfekt etter bagperioden. Quinny 3XL har jeg høyrt utrolig mye negativt om, da på kvalitet, størrelse og stabilitet. Den perfekte vogn finnes ikke i mine øyne, men om en kombinerer et par, så er en ikke langt unna c",) Endte du opp med OTH også, altså? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GIN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Og ja, der glemte jeg å endre nicket mitt, så da ble det ofentlig at jeg har en baby i magen, som komme i august, for di som kjenner meg her inne :-D Så kjekt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Og ja, der glemte jeg å endre nicket mitt, så da ble det ofentlig at jeg har en baby i magen, som komme i august, for di som kjenner meg her inne :-D Gratulerer! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tusen takk for svar :-D Vi hadde tautonia y ett eller annet sist, og det eneste jeg ikke likte var dette med at barnet var "feil vei" i bagdelen. Derfor tenker jeg nå litt på denne : http://www.barnesikring.no/no/produkter/tfk-barnevogner/ Skal vist nå i sommer komme med en som kan brukes alle veier... Skal sjekke ut den vognen du nevner også. Tusen takk TFK-vognene falmer og blir stygge etter kort tid. Særlig knallfargene. Styr unna! Jeg hadde kjøpt en babyjogger city ved 6 mnd alder, og satset på en brukt bagvogn før dette. Babyjoggeren foldes med ett-håndsgrep, og veier minimalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har Easywalker sky og er fornøyd med den. Lett å løfte, legge sammen og superlett å trille. Lett å trille både på kjøpesenter og i skogen. Hadde ikke orket et digert tungt dråg til å drasse inn og ut av bilen og syns det er utrolig godt å bare kunne svinse den rundt når jeg skal snu, slipper å dytte ned håndtaket og tvinge vogna rundt slik som en må med store, tunge firhjulinger. Det negative med denne vogna er liten oppbevaringsplass under vogna, ellers er jeg veldig fornøyd. Denne har jeg ikke hørt om engang :-D Må googles med det samme :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har en Teutonia Fun og er fantastisk fornøyd med den. Går greit inn i bilen, sittedelen kan snus, 4 hjul, men sving på de to foran så den er super i butikker og andre steder det er trangt, god å trille og ungene trives veldig godt i den, plass til forbløffende mye bagasje. Alle tekstiler kan tas av vogn-skjelettet og vaskes ved behov. Nå som jeg har en 1-åring og ei på snart 4 har jeg også oppdaget at det faktisk er sitteplass til begge når jeg legger ned ryggen og lar kalesjen fungere som rygg (er uansett bare aktuelt på korte strekninger, men forutsetter at ungene er venner og vel forlikte ). Men muligens litt kort liggedel om ungene vokser fort, jeg har heller ikke brukt bagdelen så den har jeg ikke erfaring med. Lykke til med svangerskapet og valg av vogn - det er jo stor stas begge deler Takk takk :-D Skal se litt på den også da God fredag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gratulerer! :-) Takk takk :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så kjekt :-) Ja, når sjokket har lagt seg, så er det nokså kjekt ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.