Gå til innhold

Gave til kollega som har fått en jente?

Spirello

Anbefalte innlegg

Vi skal spleise på gave til en kollega som nettopp har fått en datter (førstefødte). Vi vil ikke bare kjøpe klær, men noe litt mer spesielt.. eller noe som varer litt lenger da. Mor liker ikke rosa, og har litt mer 50-talls stil på en måte.. hehe.. Hva kan vi kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En bok hvor foreldrene skal skrive inn hva som skjer med barnet. (Min bok om meg som liten)

Eller et service fra Porsgrunn Porselen med tallerken, dyp tallerken og kopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips, men skal handle i morgen (Oslo sentrum) så rekker ikke å bestille noe på nettet..

Ah, skjønner :)

Da hadde jeg kjøpt litt babyleker. Få som tenker på det i begynnelsen og 3-4 måneder går fort. Plutselig trenger man det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bikku

Vi har i det siste kjøpt sangbøker som gaver fra kollegene til nybakte verdensborgere og foreldre. Det er tidløst og noe barnet kan ta med seg videre i livet. Kjøpte faktisk ei bok i dag til siste kollega-barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skjønner :)

Da hadde jeg kjøpt litt babyleker. Få som tenker på det i begynnelsen og 3-4 måneder går fort. Plutselig trenger man det :)

Da min datter var liten kjøpte vi noen flotte trespilledåser som gikk rundt med fargede kuler på spiraler. Veldig fasinerende for de små. Ta en tur på Riktige leker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Har de eget hus og hage, så kunne det kanskje vært en ide å kjøpe et epletre til barnet? Det er litt koselig symbolikk i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Åh, da har jeg det perfekte stedet du bør handle: Ruth 66!

Det er en herlig retrobutikk som ligger på Torshov (Torshovgt 3, tvers overfor vertshuset Oscar Braaten). De har babyutstyr i femtitallsstil, barneklær i sekstitallstil, pyntesaker, møbler, nyttige ting - alt mulig moro. Anbefales på det sterkeste, jeg har funnet veldig mange gaver der.

http://ruth66.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...