Gå til innhold

Finne ut hvem jeg er og hva jeg vil

Gjest Ellipse

Anbefalte innlegg

Gjest Ellipse

Hvem er jeg? Hva skal jeg bruke framtide til? Noen metode for å finne det ut???

Tenker og tenker, men blir bare mer og mer forvirra,jo. Spørsmål jeg grubler på nå, er hvorvidt jeg er religiøs eller ikke, om jeg kanskje er homofil, om jeg bryr meg om andre mnskr overhodet eller bare spiller snill for å oppnå fordeler for meg selv, om jeg har valgt helt feil yrkesretning, om jeg vil bli frisk eller ikke...+ 1000 andre ting.

Veksler også mellom å føle meg som en femåring og en 90 åring!

My head´s a huge mess...:-/

Dere andre her, vet dere "hvem dere er"? I tilfelle ja, hvor gammel ca. var du da du fant det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hvem jeg er nei, dette varierer mye i forhold til formen.

Men sånne grunnleggende ting har jeg nå funnet ut av. Jeg er ikke homofil, ikke religiøs, er mye tryggere på meg selv nå enn før ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellipse

Jeg vet ikke helt hvem jeg er nei, dette varierer mye i forhold til formen.

Men sånne grunnleggende ting har jeg nå funnet ut av. Jeg er ikke homofil, ikke religiøs, er mye tryggere på meg selv nå enn før ja.

Takk for svar, navy.

Så fint at du har funnet ut de grunnleggende tingene i hvert fall. Da har du liksom en stødig plattform du kan bygge videre på, vingler ikke sånn som meg;-p

Får jeg spørre om hvordan du fant ut dette, kom det av seg selv, eller var det noe du jobbet bevisst med? Og sånn ca. hvor gammel er du?

Ønsker deg fortsatt lykke til med å "finne deg sjæl";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...