Gå til innhold

Vogn og barnehage

Gjest Snart alenemor

Anbefalte innlegg

Gjest Snart alenemor

Gutten min blir 1 år i September og begynner i barnehagen da. Jeg er litt usikker angående soving og vogn der. Vi har en simo kombivogn og en joggevogn(sånn med 1 hjul foran). Tenkte å selge kombivognen pga at vi trenger ikke 2 men vet ikke hvordan det blir med soving ute i joggevognen i vinter.Må vel ha voksiposen i joggevogna da eller hva? Tenkte å selge voksiposen sammens med kombivoga men han må vel ha den i vinter å sove i. Eller bør jeg vente med å selge kobmivognaog eler brukeen til sovevogn i barnehagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk med barnehagen først, om du får bruk for den til soving der.

Kanskje trenger du ikke vogn i bhg i det hele tatt. Hos oss hadde de senger som stod under tak ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest surreal

Hos oss har vi flere "ekstra" vogner som ofte blir benyttet til soving. Riktignok ikke verdens fineste vogner, men de duger. Barna har med eget sove-utstyr (poser/tepper/dyner etc.) og vi har netting, babycall osv.

Jeg syns du skal ta en telefon til barnehagen og høre hvordan de gjør det og hva som er nødvendig av utstyr. De kan nok svare deg best på hva du bør gjøre.

Når det er sagt, så kjenner jeg en familie som først fikk "streng" beskjed om å ha med egen vogn. De hadde bare en, så de kjøpte en ekstra til å ha i barnehagen. Da barnet begynte i barnehagen, "ombestemte" barnehagen seg - barna skulle ikke ligge ute likevel....

Hos oss bestemmer foreldrene i stor grad om de vil at barna skal ligge inne eller ute, men stort sett ligger de fleste ute hele året. Usikker på om man kan velge på denne måten i alle barnehagen, det går på praktiske hensyn. Men det går alltids an å forhøre seg. :)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...