Gå til innhold

Gavedilemma til søsken

Gjest Gavetrøbbel?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Hvordan gikk det med maskina, da? ;-)

Den overlevde sekken :)

Noe av det verste jeg vet er kattepisslukt. Den er vanskelig å lokalisere, for stanken er så sterk at den kjennes like godt overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

13

• Lotte :o)

10

• BMS!

9

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Bare ett lite spørsmål.

Får alle 1.klassinger i norge ryggsekk? Poden begynner på skolen til høsten, og dette hadde jeg ikke hørt noe om :-)

Absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Bare ett lite spørsmål.

Får alle 1.klassinger i norge ryggsekk? Poden begynner på skolen til høsten, og dette hadde jeg ikke hørt noe om :-)

Her får de refleksvest i løpet av vinteren i første klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke gitt skolesekk til bursdag nei.. det er jo noe ungen MÅ ha. Samme som klær som bobledresser, sko osv.

Ville behandlet dem mest mulig likt. Får dene ene ønske seg leker og får det, bør det gjelde den andre også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...