AneM1365380603 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvordan gikk det med maskina, da? ;-) Den overlevde sekken Noe av det verste jeg vet er kattepisslukt. Den er vanskelig å lokalisere, for stanken er så sterk at den kjennes like godt overalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Bare ett lite spørsmål. Får alle 1.klassinger i norge ryggsekk? Poden begynner på skolen til høsten, og dette hadde jeg ikke hørt noe om :-) Absolutt ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bare ett lite spørsmål. Får alle 1.klassinger i norge ryggsekk? Poden begynner på skolen til høsten, og dette hadde jeg ikke hørt noe om :-) Her får de refleksvest i løpet av vinteren i første klasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ville ikke gitt skolesekk til bursdag nei.. det er jo noe ungen MÅ ha. Samme som klær som bobledresser, sko osv. Ville behandlet dem mest mulig likt. Får dene ene ønske seg leker og får det, bør det gjelde den andre også.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.