Gå til innhold

liten penis og små baller

hel1

Anbefalte innlegg

Min snart 11år gamle sønn har veldig lite utstyr.. med lite mener jeg lite.. penisen hans er i erigrert strl like stor som halve min lillefinger, og slapp like lang som det ytterste leddet på lillefingeren min..og det er bare hodet som synes....

pungen er å veldig liten, opptrekt på strl med en pingpong ball og når pungen er slapp kan jeg "se" steinene som er som 2 små klinkekuler,

mine venninners nyfødte guttebabyer har større utstyr enn min sønn..,

min sønns utstyr har heller ikke vokst noe spes siden han ble født..

Under graviditeten tok jeg flere ultralyder pga morkaka lå i bunn(nederst mot livmorhalsen) og på samtlige fikk jeg bekreftet at jeg ventet en jente, stor var overraskelsen da det kom en gutt............

han er pr i dag god og rund, og han har fått "pupper", men siste mnd har di vokst og ser nå ut som "fjortispupper" som står rett ut.

han har og klaget på ømhet rundt disse..., og ofte vondt i underlivet/nedre magedel.

har ofte lurt på hvorfor legene sa hver gang at det var ei jente???

og hvorfor utstyret nesten ikke har vokst siden fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje det hadde vært en tanke å ta gutten med til legen for en undersøkelse...

han har vært hos legen, fastlegen, og henvist til spesialist, men det er jo evigheter med kø!!!!!

venter på time på barnespes. avd på a.hus....

stått i kø i over 3mnd nå..

prøvd oxo å ringe di for å få fortgang i saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har vært hos legen, fastlegen, og henvist til spesialist, men det er jo evigheter med kø!!!!!

venter på time på barnespes. avd på a.hus....

stått i kø i over 3mnd nå..

prøvd oxo å ringe di for å få fortgang i saken..

Ok, men hva forventer du å få av svar her da - gutten må jo undersøkes for at dere skal få noen svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mikropenis. Det kan være at han har mye underhudsfett over symfysen, som gjør at penis "gjemmes" litt.

Det er lite å gjøre annet enn å vente på timen hos spesialist.

Du kan ringe og evt. be om avbestilte timer om du har mulighet til å komme på kort varsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Også mamma til sønn

Skjønner din engstelse og fortvilelse.

Prøv å ringe klinikken jevnlig, vær sympatisk og spør om dere kan bli oppring ved en avbestilling. Si at dere engstes masse og gjør hva som helst for å få time snarest mulig.

Jeg ventet på et inngrep på min sønn nå forleden og gjorde akkurat dette, ringte et par ganger, sa vi kunne møte ved avbestilling osv. Resultatet er at vedkommende som satt opp tider klarte å sette oss opp på en time etter vel en måneds venting på et inngrep som har en vanlig ventetid på vel fire til seks måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...