Gjest nattpasser Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Vi skal ha et familiemedlem (22-åring) til å utføre barnepass m. overnatting en gang. Jobben består av: Hente med bil 2 barn i 2 ulike barnehager, kjøre dem hjem, lage middag, legge barna, overnatte, lage frokost og matpakker, kjøre dem til de to barnehagene. Arbeidstid fra ca 16 til ca 09 neste dag. Altså en engangsforeteelse. Hvor mye ville dere betalt for slikt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synes jeg Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 1000,- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nattpasser Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 1000,- Det var faktisk det jeg hadde tenkt å gi. Men vil gjerne høre her inne hva andre syns.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tja, det kommer i tillegg litt ann på hvor gamle dere er syns jeg, og deres livsituasjon. Er du 25år, og 22åringen er søstern din, så syns jeg vel kanskje at hun burde gjøre det gratis. Er du godt voksen, og skal bruke en niese/nevø etc, så syns jeg 1000,- vil være på sin plass. Jeg har aldri betalt søsken som barnevakter, men jeg ville betalt nevøen min, for å si det slik. Vi har en i nabolaget vi bruker innimellom, og betaler henne da 80,- pr time, og minimum kr 250,- pr gang. (dvs. 2 timerd 250,- f.eks.) Når hun har overnattet her, har vi avtalt ett fast beløp, også ettersom om hun kommer å bare ser på tv, eller må gi mat og legge også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det kommer helt an på situasjonen. Jeg er alenemor til to barn. en annen alenemor med to barn trengte hjelp med sine barn. Jeg tok imot 1klassingen da skolen var ferdig, hentet den minste i barnehagen like etter, og de fikk middag og kveldsmat og frokost her hos meg,og overnattet i vårt hus. Jegsørget for at eldste kom seg på skolen og leverte denminste i barnehagen. Så var oppdraget over. Fra moren fikk jeg et "tusen takk for hjelpa" sendt som melding på mobilen. Det er nok synes jeg, fordi jeg kan komme i knipe en annen gang og da kan jeg spørre ho om hjelp. Altså praktiserer vi etter gjenytelsesregelen,og hvisdet er mulighet for at det kan være behov for gjenytelse kan man avtale det og slippe å betale forslike tjenester. Men hvis den som hjelper ikke har noe den trenger hjelp slik at gjenytelsesprinsippet ikke passer så ville jeg helt klart gått for en betaling som gjør at personen kanskje kan si ja til forespørselen også ved en senere anledning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.