Helmi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tomine er ikke ett rart navn. Kjenner en jente som heter det, og hun er bare nydelig. Jakobine er kanskje litt rart, men en venner seg til det. Ingebjørg, Reidun, Solbjørg, Ragnhild, Tiril,Ingeborg osv. er rett og slett stygge navn, etter min smak. Rart er vel ikke det samme som stygt? Tror ikke det var trådstarterens mening å få listet opp masse "stygge navn", men gamle navn som vi opplever som spesielle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Leser denne tråden med stor interesse Det er bare å konstatere at det noen opplever som rare navn, synes andre er flotte og absolutt ikke rare. Derfor synes jeg det er pussig å se Tomine, Lucie, Magdalena, Olivie, Ingebjørg, Solbjørg, Ragnhild, Ingeborg, Nanna,Oleanne, Oleanna, Mathea listet opp. Vakre navn, synes jeg Det er jammen bra at det finnes 1000-vis av navn å velge imellom - noe til enhver smak! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.