waxo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Dagen startet kl 07,00 da minsten kom syngende inn og lurte på om jeg snart skulle stå opp :-) Det skulle jeg IKKE, la hue under puta og snorka videre i 1,5 time til. Fikk ryddet oss ut av huset her, og dratt på badestranda. Unga påsto nemlig at det var flott og varmt på stranda i dag.Kjørte i 45 minutter for å komme dit, det blåste og var iskaldt på land, og det var ikke stort bedre i vannet hørte jeg :-)))) Unga kom opp for å spise litt, og det gikk bare en liten stund før vi oppdaget at bikkja og vi var omsvermet av tuneflue. Trenger jeg si vi pakket raskt? I kveld har vi vært på beversafari i elva like nedi bakken her. Listet oss så stillt på tå, og der nede svømte to bevere bare 10 meter fra oss :-))) Var kjempegøy å se de for unga. jeg har vært der nede og beskuet de før og det er flott å se beverparet sammen. De kjæler med hverandre og har det så flott :-) Var hjemme i 23 tiden. Nå sover alle de 3 søte små. vært en flott dag, tross litt mislykket badetur :-) Lurer på hva jeg skulle gjort uten de 3 jeg, det ville vært et litt fattigere liv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den sorte enke Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 hvis jeg sammenligner mitt enslige liv med min søster som har to barn,har nok hun både størst gleder og sorger.... hun har nok mest på både godt og vondt. noen ganger misunner hun meg mitt enkle,ukompliserte liv...sove lenge,hvis jeg vil,f.eks... og selv trives jeg greit sammen med katta:) godt når man trives,uansett livssituasjon:D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 hvis jeg sammenligner mitt enslige liv med min søster som har to barn,har nok hun både størst gleder og sorger.... hun har nok mest på både godt og vondt. noen ganger misunner hun meg mitt enkle,ukompliserte liv...sove lenge,hvis jeg vil,f.eks... og selv trives jeg greit sammen med katta:) godt når man trives,uansett livssituasjon:D For å si det sånn. Hadde jeg ikke fått mine barn ville jeg jo heller ikke savnet de :-) Og innimellom skulle jeg selvfølgelig ønske meg tid bare til meg. Man må bare passe på å nyte livet uansett om man har barn eller ikke :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Herlig innlegg! God dere har kost dere. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva er tuneflue? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Hva er tuneflue? En liten svart flue i knott familien. Den har hvite flekker på bena, og biter. Fryktelig plagsom og kommer ofte i store mengder når den er her. Vet ikke om den er mest vanlig her på østlandet. Er en sann plage for bikkjene, da den lever i graset. Bikkja var nesten svart under magen der den lå stakkar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Herlig innlegg! God dere har kost dere. :0) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.