Gå til innhold

gave til 4-årsdag. (gutt)

Gjest 4-årsdag

Anbefalte innlegg

Gjest 4-årsdag

dattenen i huset er invitert i en 4-årsdag til en gutt i barnehagen. Vi er litt usikker på hva vi skal kjøpe, ca 100 kr??

Noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i huset er det gormiti som er det store. En gormiti koster 30kr. Jeg har minst 100 av disse rundt i huset. Guttene 5 og 7 år har selv valgt at de vil ha gormiti om lørdagen i stedet for snop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Bakuganfigur (som en liten rund plastball, som spretter opp til en figur når det treffer et magnetkort) til 60 kr.

En "safe" med kodelås og nøkkel, ca 100 kr på Clas Ohlson. Her gjemmes hemmeligheter, penger, klinkekuler etc.

Lego. Uslitelig kvalitet.

Fotball.

Frisbee.

T-shirt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakucan (ikke sikker på skrivemåten), er hett her. Sønnen er snart 6år, men tror det er like hett for en på 4år. Det er avanserte pokemonkort, med en liten ball som spretter ut, når det kommer i nærheten av kortet.

Andre ting man ikke kan få nok av : Lego, småbiler, lommelykter, bøker om biler :-D , plastelina og verktøy .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1244360714' post='4161796]

En Bakuganfigur (som en liten rund plastball, som spretter opp til en figur når det treffer et magnetkort) til 60 kr.

En "safe" med kodelås og nøkkel, ca 100 kr på Clas Ohlson. Her gjemmes hemmeligheter, penger, klinkekuler etc.

Lego. Uslitelig kvalitet.

Fotball.

Frisbee.

T-shirt.

Jasså, så det er ikke bare her i huset Bakugan er det heteste for tiden. For to uker siden ante jeg ikke hva det var engang, men det er det heteste her for øyeblikket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså, så det er ikke bare her i huset Bakugan er det heteste for tiden. For to uker siden ante jeg ikke hva det var engang, men det er det heteste her for øyeblikket :-)

Bakugan har vært "in" siden i fjor høst. Merkelig hva reklame kan føre til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1244368197' post='4161834]

Bakugan har vært "in" siden i fjor høst. Merkelig hva reklame kan føre til ;-)

Det viser seg at sønnen min har en mor som ikke klarer å følge med, stakkars liten :)

*skammer meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Jeg anbefaler en "safe", som Lotte nevner under her også. Har gitt det til flere unger i den alderen, med stor suksess.

Hodelykt er også veldig populært i den alderen, fåes også på Cas Ohlsson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at sønnen min har en mor som ikke klarer å følge med, stakkars liten :)

*skammer meg*

Det kommer jo stadig noe nytt, og 6-åringen er helt vill etter smådingser *matt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...