Gjest 4-årsdag Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 dattenen i huset er invitert i en 4-årsdag til en gutt i barnehagen. Vi er litt usikker på hva vi skal kjøpe, ca 100 kr?? Noen forslag?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda77 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Her i huset er det gormiti som er det store. En gormiti koster 30kr. Jeg har minst 100 av disse rundt i huset. Guttene 5 og 7 år har selv valgt at de vil ha gormiti om lørdagen i stedet for snop. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 En Bakuganfigur (som en liten rund plastball, som spretter opp til en figur når det treffer et magnetkort) til 60 kr. En "safe" med kodelås og nøkkel, ca 100 kr på Clas Ohlson. Her gjemmes hemmeligheter, penger, klinkekuler etc. Lego. Uslitelig kvalitet. Fotball. Frisbee. T-shirt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Lego. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bakucan (ikke sikker på skrivemåten), er hett her. Sønnen er snart 6år, men tror det er like hett for en på 4år. Det er avanserte pokemonkort, med en liten ball som spretter ut, når det kommer i nærheten av kortet. Andre ting man ikke kan få nok av : Lego, småbiler, lommelykter, bøker om biler :-D , plastelina og verktøy . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1244360714' post='4161796] En Bakuganfigur (som en liten rund plastball, som spretter opp til en figur når det treffer et magnetkort) til 60 kr. En "safe" med kodelås og nøkkel, ca 100 kr på Clas Ohlson. Her gjemmes hemmeligheter, penger, klinkekuler etc. Lego. Uslitelig kvalitet. Fotball. Frisbee. T-shirt. Jasså, så det er ikke bare her i huset Bakugan er det heteste for tiden. For to uker siden ante jeg ikke hva det var engang, men det er det heteste her for øyeblikket :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jasså, så det er ikke bare her i huset Bakugan er det heteste for tiden. For to uker siden ante jeg ikke hva det var engang, men det er det heteste her for øyeblikket :-) Bakugan har vært "in" siden i fjor høst. Merkelig hva reklame kan føre til ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1244368197' post='4161834] Bakugan har vært "in" siden i fjor høst. Merkelig hva reklame kan føre til ;-) Det viser seg at sønnen min har en mor som ikke klarer å følge med, stakkars liten *skammer meg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg anbefaler en "safe", som Lotte nevner under her også. Har gitt det til flere unger i den alderen, med stor suksess. Hodelykt er også veldig populært i den alderen, fåes også på Cas Ohlsson. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det viser seg at sønnen min har en mor som ikke klarer å følge med, stakkars liten *skammer meg* Det kommer jo stadig noe nytt, og 6-åringen er helt vill etter smådingser *matt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.