Gjest palindrom Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Jeg ville valgt Hanna;o) Hva er forskjellen på Hannah og Hanna? Hvis du heter Hanna så må du alltid forklare at navnet skal ha en H på slutten også.. teit ass! Ja, slikt ER jåleri '' Hva er forskjellen på Hannah og Hanna? '' At hannah er et palindrom, og at palindrom i seg selv er ganske artig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Du burde skifte nick til toglih! ;-) Pøh! Thogli er mye kulere 0 Siter
Gjest morzahn Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Pøh! Thogli er mye kulere Klin til og ta thohglih! :-) Og hvis du er extra cool presser du inn en z inni der også;-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Fordi navnet ser "mykere" ut med en -h på slutten Jeg kjenner en Marith. Og en minnah ) 0 Siter
Gjest zthoghlih Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Klin til og ta thohglih! :-) Og hvis du er extra cool presser du inn en z inni der også;-) Godt forslag morzahn;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Jeg kjenner en Marith. Og en minnah ) Jøss, Marith var nytt for meg Minnah er forøvrig mye kulere enn minna 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Jøss, Marith var nytt for meg Minnah er forøvrig mye kulere enn minna nicket minna var opptatt ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.