Gjest palindrom Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg ville valgt Hanna;o) Hva er forskjellen på Hannah og Hanna? Hvis du heter Hanna så må du alltid forklare at navnet skal ha en H på slutten også.. teit ass! Ja, slikt ER jåleri '' Hva er forskjellen på Hannah og Hanna? '' At hannah er et palindrom, og at palindrom i seg selv er ganske artig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du burde skifte nick til toglih! ;-) Pøh! Thogli er mye kulere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morzahn Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Pøh! Thogli er mye kulere Klin til og ta thohglih! :-) Og hvis du er extra cool presser du inn en z inni der også;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fordi navnet ser "mykere" ut med en -h på slutten Jeg kjenner en Marith. Og en minnah ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zthoghlih Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Klin til og ta thohglih! :-) Og hvis du er extra cool presser du inn en z inni der også;-) Godt forslag morzahn;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg kjenner en Marith. Og en minnah ) Jøss, Marith var nytt for meg Minnah er forøvrig mye kulere enn minna 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Godt forslag morzahn;) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jøss, Marith var nytt for meg Minnah er forøvrig mye kulere enn minna nicket minna var opptatt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.