Luska Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Barnehagen til dattera mi (6 år) skal snart på tur, de skal kjøre ganske langt med maxitaxi. Når vi kjører selv, sitter hun i sete med rygg/hodestøtte ennå. Vi har også et lite "putesete" i reserve, som gjerne brukes hvis vi har med andre unger, evt. sender med hvis jenta vår skal sitte på med noen andre i bil (er snakk om korte avstander). Jeg bør vel sende med det store setet hennes på denne barnehageturen? Jeg heller mest til det, men jeg vet at jeg generelt sett er en smule overhysterisk, så jeg er redd for å overdrive ved å sende med det store. Holder det med putesetet? Hva hadde dere gjort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg hadde nok sent med puten selv, om ikke di skal på skikkelig langtur, da ville jeg valgt sete med rygg. Har alltid to ekstra puter i bilen jeg, til passasjerer, for det er jammen ikke sjeldent at vi har med ett barn til eller to. Og hva andre gjør/syns, det ville jeg ikke brydd meg noe særlig om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg hadde nok sent med puten selv, om ikke di skal på skikkelig langtur, da ville jeg valgt sete med rygg. Har alltid to ekstra puter i bilen jeg, til passasjerer, for det er jammen ikke sjeldent at vi har med ett barn til eller to. Og hva andre gjør/syns, det ville jeg ikke brydd meg noe særlig om. Turen er på ca en time hver vei, en del av veien er ganske tett trafikkert. Ikke motorvei, men flere kjørefelt. Takk for svar, forresten! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Turen er på ca en time hver vei, en del av veien er ganske tett trafikkert. Ikke motorvei, men flere kjørefelt. Takk for svar, forresten! ) Jeg hadde sent med rygg jeg da. Også ville jeg sikkert satt igjen putene i barnehagen i tilfelle noen ikke har med. (har gjort det før, og med hell.. dessverre....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Send med puta med rygg, synes nå jeg! Hva andre gjør, det blåser man i!! Akkurat når det gjelder bilsikring kan folk gjerne se på meg som fanatisk... Det plager meg ikke Jeg tenker som så at OM det skulle skje noe, så slipper man i så fall å sitte og tenke "hva om jeg hadde sendt med det andre setet, hadde hun blitt mindre skadet da" f.eks... Det er da helt "normalt" for barnehagebarn å sitte på pute med rygg?!?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jo, jeg hadde sendt med sete med rygg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dere har sikkert vært på turen allerede, men jeg ville helt klart hatt beltestolen. Puter duger ikke til noe, ikke til korte turer heller. Det er nesten rart at det blir solgt, syns jeg. Men jeg er svært opptatt av dette med bilsikring. Jeg har f.eks ikke sagt ja i barnehagen til at toåringen kan kjøre buss, sitte på i personalets eller andre foreldres bil. Jeg tar heller fri fra jobben og kjører selv, tar overhodet ingen sjanser på det området. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.