Gjest selci Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva gjør dere på lekeplassen med de små?. Sandkassa? Tror kansje at sønnen min villa ha spist sand vist jeg hadde tatt han med dit. Han sitter ikke stødig selv så da må han ligge på magen i sandkassa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva skal en baby på åtte måneder i en sandkasse eller på en lekeplass? Ville heller tatt med babyen i en park og lagt utover et pledd. Enkelte åttemåneder gamle babyer kan jo være svært mobile - kanskje det er en fordel med en viss størrelse på pleddet - og parken! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hadde heller satsa på å ta ham på fanget på ei huske eller sklie. Hvis han krabber er det moro å krabbe på plenen f.eks 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Min eldste var nok ikke på noen lekeplass før han var ca ti mndr, og da i sandkassa. Minstejenta var vel etablert i sandkassen rundt 7-mndrs-alder, da satt hun pladask med en spade i hånda og veiva og slo rundt seg og hylte av fryd:-) Ble nok endel sand i munnen etterhvert, men hallo, hvilke unger er det som ikke spiser litt sand da?? Det er jo bare å prøve seg fram og se om dere får noen glede av det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg hadde ikke latt en baby ligge i sandkassa. Da heller i kortere perioder sittet sammen med. Og ja, de spiser sand en periode - og de dør ikke av det Ellers kan det være greit for en så liten unge å bare observere de andre som leker. Kanskje få kjenne på lekene, sitte litt i fanget i huska osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Mine hadde veldig moro av sand og klin da de var i den alderen, men de krabbet og satt stødig. Det er jo bare å prøve seg fram, og de finner jo ut etterhvert at sand faktisk ikke er så godt som det ser ut som :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvis babyen bruker smokk, prøv å få han til å ha smokken i munnen mens han sitter ute. Jeg prøver å unngå at babyen får sand i munnen, synes det er så ekkelt og han gråter og klarer ikke spytte det ut. Nå er han ikke så ivrig på å smake på sand lenger, men han får krype rundt på gresset og smake på gress og kløver. Vår baby er litt eldre, men han har hatt stor glede av å være ute siden han var åtte måneder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.