Gå til innhold

stille,så stille...

Gjest vil ha liv i forumet

Anbefalte innlegg

koreaklubben er vel ett aktivt forum tror jeg, uten at jeg er der inne selv.

Går det bra med deg og dine?

Heisann :) Lenge siden ja ;)

Her går det kjempebra :) Minstejenta ble 3 sist uke og de to andre blir 5 og 7 år etter sommeren. Storebror storkoser seg både på skolen, sfo og fotballen. Ser tydelig etterhvert at det er ikke når ungene er små det er travelt!!

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vil ha liv i forumet

Jeg er en av de gamle på dette forumet og jeg venter på ny adopsjon. Men siden kina nå er så seine blir det til at jeg resignerer ikke bare litt, men mye.!

Leser litt inne på ønskebarn for å holde tritt med ryktene, men skriver ikke der inne heller.

For meg blir det feil å skrive hver uke at man venter videre og videre. Jeg har mye annet som jeg prøver å fylle tiden med. '

Førstegangen jeg adopterte skrev jeg mye og ofte. Men da var jo ventetiden vesentlig mindre , men som sagt skulle jeg klagd i 4 år som det jo er blitt med kina ville jeg selv blitt rett og slett gal og nevrotisk.

Tror at det er flere i samme båt som meg her, som rett og slett prøver å glemme bort ventetiden litt for tiden.

Men ellers er jeg enig i at det var kjempekoselig med dette forumet før når det skjedde mye i løpet av en kort periode.

Hvem vet, kanskje kinaadoptantene vil skrive her inne igjen den dagen ventetiden snur seg og saksgangen går fortere ? For jeg er sikker på at ventetiden vil gå nedover igjen. Og da blir det mer å fortelle for offentligheten fra oss ventere!

-men det er akkurat det som er så trist at de ikke skriver når de får tildeling en gang. Jeg vet om mange som har fått i månedenes løp (gjennom klubben), men ingen skriver om det her inne...

Ikke mener jeg at man MÅ skrive bare for å skrive, men alt med at noe blir skrevet,kommer det kansje en kommentar og så kan vi kansje være i gang igjen...

Har ikke vært så ivrig på å skrive selv,men lese her har jeg gjort,og kommentert andres innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det er så stille her. Synes ikke verken "troll" eller provokatører burde skremme folk vekk. Det er ikke alle av oss som synes vi hører hjemme på Ønskebarn.

Tror også at det største "trollet" er opptatt med å skrive på sine egne to hjemmesider (som ikke en kjeft gidder å kommentere), så det er nok like greit. La han holde på med surret sitt der!

Synes ellers det er rart at ingen skriver noe om noe som helst her nå. Har frustrasjonen ført til total handlingslammelse!? Ingen har f.eks. tatt takk i spørsmålet i tråden nedenfor - om adopsjonsstøtten og stortingsvalget. Er det ingen adoptivforeldre som er politisk aktive og kunne tenke seg å gjøre noe der?

Joda, vi er mange som er politisk aktive og jobber med saken om å heve adopsjonsstøtten og øke tilskuddene til adopsjonsforeningene. Men ikke akkurat her inne, så det betyr ikke at ingen bryr seg.

Heldigvis er det flere som jobber fra flere kanter og fra flere fylker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...